مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



تولد بیش از ۲۳ هزار دوقلو در کشور در سال ۹۴


مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور گفت: ۲۳ هزار و ۹۴۸ مورد چندقلو زایی در سال ۱۳۹۴ به ثبت رسیده است که از این تعداد ۲۳ هزار و ۳۶ مورد آن دوقلو زایی بوده است.

به گزارش «شیعه نیوز»، علی‌اکبر محزون مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت به مناسبت روز دوقلوها آمار این نوزادان در سال 94 را اعلام کرد.

وی اظهار کرد: در مجموع یک میلیون و 570 هزار و 219 مورد ولادت در سال 1394 در کشور به ثبت رسیده است که از این تعداد 23 هزار و 36 مورد دوقلو، 883 مورد سه قلو، 26 مورد چهارقلو و سه مورد پنچ قلو و یا بیشتر بوده است.

محزون تصریح کرد: بر این اساس حدود 3.1 درصد از ولادت‌های ثبت شده در سال 94 مربوط به چندقلو زایی بوده که استان‌های تهران با 3652 مورد، خراسان رضوی با 2127 مورد و خوزستان با 1653 مورد بیشترین تعداد چند قلوزایی در کشور را به خود اختصاص داد‌ه‌اند.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت افزود: همچنین استان‌های ایلام با 4 درصد و فارس با 3.6 درصد بیشترین و استان‌های هرمزگان با 2 درصد و سیستان و بلوچستان با 2.2 درصد کمترین سهم درصد ولادت‌های ثبت شده حاصل از چندقلوزایی را نسبت به کل اسناد ولادت به خود اختصاص داده‌‌اند.

انتهای پیام/٦٥٤


ویدیو مرتبط :
تولد نخستین پنج قلوهای سال ۹۴