سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



درخواست دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد برای بهبود کیفیت سرویس رفت و برگشت این دانشگاه


به گزارش ایرنا، این دانشجویان که شمار آنها بیش از دو هزار نفر تخمین زده شد صبح روز دوشنبه با حضور مقابل کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد نجف آباد خواستار برطرف شدن مشکلات سرویس های رفت و برگشت دانشجویان شدند.
صبح روز گذشته ، یکی از اتوبوس های سرویس حمل و نقل دانشگاه آزاد نجف آباد در محور خمینی شهر ، واژگون شد که بر اثر این حادثه دو نفر از دانشجویان این دانشگاه به نام های مصطفی قاسمی و حسین غفرانی کشته و 31 نفر مصدوم شدند.
حسین سلیمانی، معاون دانشجویی این دانشگاه صبح امروز با حضور در بین دانشجویان ضمن اظهار ناراحتی از این حادثه، اعلام کرد: مسئولان دانشگاه در حال پیگیری این موضوع هستند.
همچنین صادقی، پدر یکی از دانشجویان این دانشگاه که دیروز مسافر این اتوبوس بود اما صدمه جدی ندیده است نیز در جمع دانشجویان حاضر شد و تاکید کرد که این اتوبوس ها عمری بیش از 40 سال دارند و نباید از آنها برای تردد دانشجویان استفاده کرد.
وی از دانشجویان خواست؛ با آرامش خواسته های خود را مطرح کنند.
دانشجویان شرکت کننده همچنین خواهان رسیدگی پلیس به این موضوع و جلوگیری از تردد اتوبوس های فرسوده شدند.
دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با 28 هزار دانشجو و 600 نفر هیات علمی در 30 کیلومتری غرب اصفهان است.
در چند نقطه شهر اصفهان محل هایی برای سرویس حمل و نقل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد تعیین شده است و بیشتر دانشجویانی که از اصفهان به این دانشگاه می روند، از این سرویس ها استفاده می کنند.
مسئولان دانشگاه آزاد نجف آباد اعلام کرده اند؛ اتوبوس هایی که برای ایاب و ذهاب دانشجویان این دانشگاه به کارگیری شده اند از ابتدای هر ترم در قالب قرارداد پیمانکاری با دانشگاه همکاری می کنند و دارای معاینه فنی، بیمه همچنین مجوز از سوی پلیس راه استان اصفهان برای تردد در این مسیر و ارائه خدمات حمل و نقل به دانشجویان هستند.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در سال 1364 تاسیس و هم اکنون یکی از بزرگترین واحد های دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.
این دانشگاه در شهرستان نجف آباد و در 35 کیلومتری غرب شهر اصفهان قرار دارد.
غ/ک/ 7137/ 3011 / 2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصادف اتوبوس سرویس دانشگاه آزاد نجف آباد