گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



جهان نما/ مادرید زیباترین پایتخت اروپا


راهنمای سفر/ مادرید زیباترین پایتخت اروپایی جهانه. این شهر در حاشیه رودخانه مانزاس و در کشور اسپانیا قرار گرفته و بعد از لندن و برلین، سومین شهر بزرگ اتحادیه اروپا هم هست.
مادرید شهر تاریخ و همین طور شهر شور و هیجان و فوتباله. شهریه که از تمام سنت ها و جذابیت های کشور اسپانیا، چیزی تو خودش پنهان کرده تا ماجراجوهارو به سمت خودش بکشونه.
کل دنیا مادرید رو به میراث فرهنگی و زیبایی و همین طور شب های پرزرق و برق و زنده اش می شناسن. موزه های تاریخی و هیجان انگیز، رستوران ها و کافه های همیشه بیدار و مردم زنده و خوشحال شهر باعث شدن تا مادرید به یکی از پرتوریست ترین شهرهای اروپا تبدیل بشه و چهار فصل سال شلوغ و پر از مسافر باشه. صدای گیتار اسپانیش تو هر کوچه و خیابونی واقعا بی قرارتون می کنه. پس اگه دوست دارین از شهری که زندگی توش جریان داره دیدن کنین، مادرید می تونه بهترین انتخاب باشه. چون نه تنها شهر، بلکه مردمانش هم با رویی گشاده به شما لبخند می زنن.

مادرید پر از هتل‌ و مهمان‌خانه است. شما می تونین با توجه به سلیقه و پولی که قراره خرج کنید، معقول ترینش رو انتخاب کنین. هتل‌های مرکز شهر نسبت به شهرهای دیگه اروپا خیلی گرون نیستن، ولی هر چی به سکونت‌گاه‌های خلوت شهر نزدیک می‌شید، قیمت هتل‌ها با توجه به امکانات‌شان کم‌تر می‌شه. هتل | Palace hotel ، هتل ریتز | Hotel Ritz ، هتل گرن ملیا | Gran Melia Fenix ، هتل آتلانتیک | Hotel Atlantico ، هتل اوربان | Urban Hotel و هتل | Hotel Preciados جزء هتل های خوبی هستن که نظر گردشگرا و توریست هارو جلب کردن و امکانات خوبی هم دارن. البته از هتل‌های مرکز شهر گرفته تا دهکده‌های اطراف، میزبان خوبی برای توریست‌ها هستن.


ویدیو مرتبط :
‫5 تا از زیباترین پایتخت های اروپا را بشناسید!‬‎