دین‌محمدی: دقت می‌کردیم 4 بر 1 تراکتور را می‌بردیم


مربی استقلال می‌گوید اگر تیمش برابر سرخ های تبریزی در ضد حملات دقت لازم را داشت نتیجه نهایی مصاف آبی‌های پایتخت و تراکتور 4 بر یک به سود تیمش می‌شد.

سیروس گل‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مصاف تیمش برابر تراکتورسازی که با برتری تیمش به پایان رسید، گفت: بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم و معتقدم که این بازی یکی از تاکتیکی‌ترین بازی‌های فصل استقلال بود. ما می‌توانستیم در این دیدار گل‌های بیشتری هم بزنیم ولی در نهایت به پیروزی دو بر یک رضایت دادیم.

وی اضافه کرد: تراکتوری‌ها روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتند و گلی که خوردیم بر همین اساس بود ولی ما راه‌های نفوذ آنها را بسته بودیم و در ضدحملات اگر دقت می‌کردیم می‌شد که بازی را 4 بر یک ببریم.

مربی استقلال درباره مصاف تیمش برابر سیاه جامگان بیان کرد: ما پیروزی برابر تراکتور را فراموش کردیم و از الان به سیاه جامگان فکر می‌کنیم. دیدار با سیاه جامگان از حساسیت خاصی برخوردار است و ما باید سه امتیاز بازی را بگیریم تا در صدر جدول باقی بمانیم. ما برای نیم فصل دوم برنامه‌ریزی کردیم تا بتوانیم با کسب امتیازات لازم در نهایت دل هواداران را شاد کنیم.

دین‌محمدی در پایان با اشاره به بستری بودن منصور پورحیدری اظهار کرد: حال آقای پورحیدری بر اساس آنچه که من از اطرافیانش شنیدم خیلی بهتر شده و ان‌شاءالله هر چه سریعتر به جمع ما اضافه شود. امروز ان‌شاءالله به ملاقات ایشان می‌روم و از همه هواداران هم می‌خواهم که آقای پورحیدری را از دعای خیرشان محروم نکنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
گلنار-فرهاد دین محمدی