سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



راز قتل جوان ۱۹ ساله در دست‌نوشته‌های عاشقانه


سلامت نیوز:خانواده جوان ۱۹ ساله‌ای که از یک سال قبل در یکی از شهرهای خوزستان ناپدید شده بود تصورش را هم نمی‌کردند که روزی جسد او را پیدا کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین ، دست‌نوشته عاشقانه‌ای كه از جوان گمشده به‌جا مانده بود راز قتل او را فاش كرد.خرداد سال گذشته مأموران پلیس آگاهی استان خوزستان در جریان ناپدید شدن مرموز پسر 19ساله‌ای به‌نام منصور قرار گرفتند؛ پسری كه هیچ‌كس از سرنوشت او خبر نداشت و معلوم نبود چه بلایی سرش آمده است. با گذشته هفته‌ها از ناپدید شدن منصور، تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از او به‌جایی نرسید و این در حالی بود كه خانواده‌اش نیز هرچه جست‌وجو كردند نتوانستند وی را پیدا كنند. در چنین شرایط همه تصور می‌كردند منصور از خانه فرار كرده است تا اینكه پدرش دست‌نوشته‌ عاشقانه‌ای پیدا كرد.

در این دست‌نوشته منصور از دختری به اسم مینا نام برده بود و به‌نظر می‌رسید كه عاشق او بوده است. وقتی این دست‌نوشته در اختیار پلیس قرار گرفت، مأموران حدس زدند كه شاید مینا از سرنوشت جوان گمشده خبر داشته باشد اما هیچ‌كس مینا را نمی‌شناخت و نشانی محل زندگی او را نمی‌دانست.كارآگاهان پلیس با بررسی‌های تخصصی و پرس و جو از دوستان منصور در نهایت موفق شدند به سرنخ‌هایی از مینا دست پیدا كنند و این دختر جوان به اداره آگاهی احضار شد.

راز جنایت

روزی كه مینا مقابل كارآگاهان قرار گرفت، دستپاچه و آشفته بود. هر چند در ابتدا سعی داشت آشنایی‌اش با منصور را كتمان كند اما در ادامه بازجویی‌ها نتوانست حقیقت را پنهان كند و پرده از راز قتل منصور برداشت. او گفت: 2سالی بود كه من و منصور همدیگر را می‌شناختیم و عاشق هم شده بودیم. حتی برای ارتباط با او مخفیانه تلفن همراه خریده بودم تا اینكه یك روز برادرم این تلفن را پیدا كرد و رازم فاش شد. برادرم ماجرا را به پدر و مادرم هم اطلاع داد و پس از آن نقشه كشید كه هر طوری شده از منصور انتقام بگیرد.

یك روز وقتی منصور برای دیدن من آمده بود، برادرم به او حمله كرد و دست و پایش را بست. پس از آن با چوب به جانش افتاد و در نهایت هم او را سوار ماشینش كرد و رفت. پس از آن دیگر منصور را ندیدم و هرگز نفهمیدم كه چه اتفاقی افتاده است.

اعتراف به قتل

با اعترافات دختر جوان، برادرش نیز دستگیر شد. مرد جوان در بازجویی‌ها به قتل منصور اعتراف كرد و گفت: وقتی از راز آنها باخبر شدم، آنقدر عصبانی شدم كه تصمیم گرفتم پسر جوان را ادب كنم. روز حادثه آنقدر با چوب او را زدم كه جانش را از دست داد. سپس جسدش را داخل ماشین گذاشتم و به راه افتادم. در دل بیابان و در منطقه‌ای دور افتاده، جسد او را از ماشین بیرون انداختم و پس از آن به خانه برگشتم.

با افشای این راز، مأموران برای پیدا كردن جسد مقتول به تكاپو افتادند. در ادامه مشخص شد كه مهرماه امسال، كشاورزان در اطراف یكی از شهرهای خوزستان، اسكلت انسانی را پیدا كرده و ماجرا را به پلیس اطلاع داده بودند. پس از آن نیز اسكلت پیدا شده به پزشكی قانونی منتقل شده بود. در ادامه، آزمایشگاه جنایی پلیس آگاهی وارد عمل شد و با بررسی‌های علمی و انجام آزمایش دی‌ان‌ای مشخص شد كه اسكلت پیدا شده در حقیقت بقایای جسد منصور بوده است. سرهنگ علی حاتمی، رئیس پلیس آگاهی خوزستان با بیان این خبر گفت: با كشف راز قتل جوان ناپدیدشده، برای قاتل قرار قانونی صادر شد و این پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
وقتی‌ آمریکایی‌ها سعی‌ میکنند ایرانی‌ باشند!