سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ واژگونی اتوبوس 4 نفر را روانه بیمارستان کرد


حوادث/ واژگونی اتوبوس 4 نفر را روانه بیمارستان کردخبرآنلاین/ جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: 4 تن در پی واژگونی اتوبوس ولوو در جاده قدیم قم-اراک مجروح شدند.

به گزارش پلیس راهور، سرهنگ قاسمیان افزود: حوالی ساعت 6 صبح جمعه یک دستگاه اتوبوس ولوو که از تهران به سمت اراک در حال حرکت بود به دلیل تخطی از سرعت در جاده لغزنده در کیلومتر 5 محور قم - اراک واژگون شد.

به گفته وی در این حادثه 5 تن مجروح شدند.

جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا افزود: همچنین در حادثه دیگری بک دستگاه اتوبوس ولوو با سواری مگان در محور چمن بید - جوزک برخورد کرد که در این حادثه که حوالی ساعت 23 جمعه رخ داد متاسفانه یک تن کشته و یک تن دیگر مجروح شدند که علت این حادثه در دست بررسی است.

وی از برخورد یک دستگاه پاترول با پراید در کمربندی بجنورد به عنوان یکی از حوادث ناگوار جمعه یاد کرد و گفت: در این حادثه که حوالی ساعت 20:30 رخ داد 3 تن کشته و 3 تن مجروح شدند.

جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا خاطرنشان کرد: همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه ریو در محور کرمان جیرفت در حوالی ساعت 18 جمعه که به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه رخ داد یک تن کشته و 4 تن مجروح شدند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
حسینیان بعد از آرزوی مرگ روانه بیمارستان شد