آیت‌الله موحدی کرمانی: درتهران کار از بدحجابی به کشف حجاب رسیده است/ مردم از اقدام نیروی انتظامی برای راه اندازی پلیس نامحسوس حمایت قاطع می‌کنند


مسئولین حج به وعده های سعودی‌ها اعتماد نکنند، مبادا فاجعه منا تکرار شود، مراقب جان حجاج باشید که ملای احمق آنها ریختن خون شیعه را مستحب دانسته است!

امام جمعه موقت تهران از بی حجابی در پایتخت انتقاد کرد.

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز، با اشاره به دشمنی آل سعود با ایرانی‌ها و شیعیان خطاب به آنها اظهار داشت: یک روز بر سر حجاج ایرانی سنگ و پاره آهن ریختید و روز دیگر در مسیر منا عده‌ای را خفه کردید و بعد در مقابل مرگ هزاران نفر از حجاج بی‌تفاوت از کنار آن رد شدید و امروز هم در انجام وظیفه شرعی حجاج کارشکنی می‌کنید.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: آل‌سعود در کنفرانس اسلامی که باید نماد وحدت باشد بذر تفرقه پاشید اما حالا باید منتظر باشد و بداند که کاخ شیشه‌ای‌شان ویران و مانند خانه عنکبوت از هم می‌پاشد.

اهم سخنان امام جمعه تهران را در ادامه بخوانید:

- برخی گفته‌اند مردم آزادند و کسی حق برخورد با آنها را ندارند، آن آزادی که پشت فرمان ماشین حجاب را بردارند و رفتارهای شنیع انجام دهند در پارکها، پایمال کردن خون شهدای این سرزمین است، این آزادی ممنوع است.

- درتهران کار از بدحجابی به کشف حجاب رسیده است.

- مردم از اقدام نیروی انتظامی برای راه اندازی پلیس نامحسوس حمایت قاطع میکنند، این وظیفه قانونی ناجاست. دولت هم حتما مطیع قانون است.

- مسئولین حج به وعده های سعودی‌ها اعتماد نکنند، مبادا فاجعه منا تکرار شود، مراقب جان حجاج باشید که ملای احمق آنها ریختن خون شیعه را مستحب دانسته است!

- عربستانی‌ها هنوز بابت منا و قتل عام هزاران حاجی نه عذرخواهی کرده اند و نه جبران؛ عربستان برائت از مشرکین را ممنوع کرده است،عجیب است مگر شما مشرکید که ناراحت می شوید؟


ویدیو مرتبط :
سخنرانی آیت الله موحدی کرمانی بیست و یکم رمضان