سریال «تابستان مدیترانه‌ای» به نگارش درمی‌آید/ تولید در ۵ کشور


سریال «تابستان مدیترانه‌ای» به نگارش درمی‌آید/ تولید در ۵ کشور

مهر/ سریال «تابستان مدیترانه‌ای» به نویسندگی آرش گودرزی در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی به نگارش درمی آید و تاکنون ۱۳ قسمت از آن به این مرکز تحویل داده شده است.
آرش گودرزی نویسنده سریال «تابستان مدیترانه ای» با اعلام خبر نگارش نیمی از این سریال گفت: سیناپس همه قسمت‌های این سریال نوشته شده و ۱۳ قسمت از فیلمنامه تحویل داده شده است، نگارش باقی قسمت ها نیز تا پایان سال به اتمام خواهد رسید. ایده اولیه توسط سعید منعم پور که مقیم سوریه است داده شده و طرح فرید مصطفوی با انصراف وی از نگارش، به قلم بنده به نگارش درآمد.

وی درباره قصه «تابستان مدیترانه ای» افزود: داستان درباره دختری فلسطینی به نام یافا است که پس از اتمام تحصیلات دبیرستان برای ادامه تحصیل به بیروت می رود. او در دانشگاه با پسر ترک تباری به نام احمد آشنا می شود که دنباله رو راهی برای مذاکره با اسراییل است ولی حوادث رخ داده در داستان مسیر آنها را تغییر می‌دهد.

گودرزی زمان وقوع داستان «تابستان مدیترانه ای» را هنگام قرارداد اسلو و انتفاضه اول فلسطین در سال ۲۰۰۶ بیان کرد و درباره ویژگی‌های این سریال گفت: قصه در ۵ کشور فلسطین، سوریه، لبنان، اردن و ترکیه اتفاق می افتد که برای پژوهش کار سه ماه به کشورهای ترکیه، سوریه و لبنان رفتم و در نگارش فیلمنامه سعی کردم از قصه های واقعی مردم استفاده کنم. درام عاشقانه و معمایی «تابستان مدیترانه ای» داستانی بروز است که پیش بینی می کنم مورد توجه مخاطب قرار گیرد.

سریال «تابستان مدیترانه‌ای» به قلم آرش گودرزی در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی به رشته تحریر درمی‌آید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
آموزش تولید محتوای الکترونیکی نگارش ششم