علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تعطیلات میانه فصل برای هیچ تیمی مناسب نیست


به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی جمعه شب در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و ذوب آهن اصفهان که با تساوی بدون گل در هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، اظهار داشت: مسابقه امروز یک بازی نزدیک و پایاپای از سوی هر دو تیم بود و ذوب آهن در بازی امروز تیمی خوب و تاکتیکی نشان داد و بازیکنان صبا نیز بازی خوبی از نظر کیفی ارائه دادند.

وی افزود: اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما بازی خوبی ارائه کردیم و امروز دیدیم که تیم حریف که در همه بازی‌های بالای ۲۰ پاس سالم رد و بدل می‌کرد امروز نتوانست بیش از ۵ یا ۶ پاس بدهد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنان صبا در بازی امروز تمام روزنه‌ها را بسته بودند و حتی می‌توانستیم به گل برسیم اما سرنوشت بازی مساوی بود و به نظر من این مساوی به در هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد.

دایی بیان داشت: تعطیلات میانه فصل برای هیچ یک از تیم‌ها مناسب نیست زیرا تیم‌ها در مرز آمادگی هستند و اگر مسابقات به صورت مداوم برگزار شود تیم‌ها می‌توانند این آمادگی را حفظ کنند.

وی عنوان کرد: امروز از معدود مسابقاتی بود که ذوب آهن در زمین خود تجمع کرده بود البته ما از آن‌ها شناخت کافی داشتیم و تمام مناطقی که آن‌ها می‌توانستند به ما ضربه بزنند را بسته بودیم و شما دیدید که حامد لک جز در یک صحنه در نیمه اول حتی یک شیرجه هم نداشت.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: صبا به قدرت و هماهنگی لازم رسیده است و اگر موقعیت حق جو روی پای وی جفت و جور می‌شد تا مهاجمان ما در صحنه موقعیت آرام طبع خود را پرتاب می‌کردند برنده بازی بودیم.

دایی در مورد عدم حضور بازیکنی از صبا در تیم ملی امید خاطرنشان کرد: بازیکنان امید ما نتوانسته‌اند به اندازه کافی در خدمت تیم و ترکیب اصلی باشند و طبیعی است که مربیان تیم ملی آن‌ها را ندیده باشند و این بازیکنان باید بیش از این تلاش کنند تا بتوانند به ترکیب اصلی تیم برسند و دیده شوند.


ویدیو مرتبط :
تعطیلات آخر هفته فصل شکار مرغابی