طرز تهیه سالسای گوجه فرنگی کلاسیک


مواد لازم سالسای گوجه فرنگی کلاسیک

گوجه فرنگی متوسط  9 عدد

پیاز سفید بزرگ  1 عدد

فلفل جلاپینو  3 عدد

سیر با پوست  2 حبه

نمک دانه درشت   به میزان لازم

طرز تهیه سالسای گوجه فرنگی کلاسیک

    ابتدا گوجه فرنگی های سفت و قرمز را برش داده تخمه های آن را خارج کنید.    قبل از شروع کار فر را با درجه 170 درجه سلسیوس گرم کنید.    گوجه فرنگی ها، پیاز،فلفل جلاپینو (یا هر نوع فلفل چیلی دیگر) و سیر را روی سینی فر قرار داده و حدود 7 دقیقه تا زمانیکه گوجه فرنگی ها کبابی شوند و فلفل ها پوستشان کمی سیاه شود بگذارید باقی بمانند. سپس فر را خاموش کرده آن ها را به همین حالت باقی می گذاریم تا سرد شوند.

سالسای گوجه فرنگی کلاسیک ، طرز تهیه ی سالسای گوجه فرنگی کلاسیک ، سالسای گوجه فرنگی

    پوست سیر ها و گوجه ها را جدا کرده و با هم به داخل غذاساز منتقل کرده و له می کنیم.    پوست فلفل ها را جدا کرده, نصف کنید و تخمه های آن را خارج کنید و به مواد داخل غذاساز اضافه می کنیم.    پیاز و یک قاشق غذاخوری نمک را به گوجه و سیر و فلفل داخل غذاساز اضافه می کنیم و کاملا مخلوط و له می کنیم.    اگر سالسای رقیق تر دوست دارید می توانید کمی آب اضافه کنید.    سالسا را بچشید اگر دوست داشتید نمک اضافه کنید.    با  ترتیلا سرو کنید.

سالسای گوجه فرنگی کلاسیک ، سالسای گوجه فرنگی ، آموزش تهیه ی سالسای گوجه فرنگی کلاسیک

نکات تکمیلی در مورد سالسای گوجه فرنگی کلاسیک

سالسای گوجه فرنگی کلاسیک جزو سس و رب میباشد زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 30 دقیقه سالسای گوجه فرنگی کلاسیک را می توانید در وعده پیش غذا - سرو کنید . توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 0 نفر مناسب میباشد .

طرز تهیه سالسای گوجه فرنگی کلاسیک


ویدیو مرتبط :
طرز تهیه دسر گوجه فرنگی