سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امامان جمعه: انحراف جوانان با استفاده از تمامی ابزارها، هدف دشمن است


ایجاد زمینه های لازم برای ازدواج آسان جوانان، تلاش همگانی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و تشریح نقش آن به عنوان مهمترین عامل در حفظ استقلال کشور، تقدیر از تلاش مذاکره کنندگان هسته ای برای شکستن فضای مسموم علیه ایران، تجلیل از شهدای مدافع حرم و تصریح بر ایستادگی برای دفاع از حرم خاندان اهل بیت(ع ) ، یادآوری آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از کشورو انقلاب و ضرورت حفظ عزت ملت ایران از دیگر موارد مورد تاکید امامان جمعه کشور در خطبه های امروز بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در شرایطی که دشمنان حتی اجازه ورود دارو به ایران را نمی دادند، تمام ابزارهای ممکن برای منحرف کردن جوانان ایران اسلامی را به آسانی به این کشور وارد می کردند و به کار می گرفتند.
حجت الاسلام علی خاتمی درخطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: جوانان مهمترین سرمایه های انسانی هر کشوری محسوب می شوند.
وی یادآورشد: رهبر معظم انقلاب به تازگی راهبردهای جامع، کامل و روشنی برای استفاده از توان و انرژی جوانان را بیان و ارائه کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: هدف داعش، آمریکا و دیگران همدستان آنان در سوریه، شیعه و اسلام و جمهوری اسلامی ایران است.
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان افزود : جنگ سوریه جنگ کفر در برابر اسلام است و جنگ بشار اسد نیست و دشمنان و داعش در سوریه تلاش می کنند تا به جمهوری اسلامی ایران و اسلام و تشیع ضربه بزنند.
وی اظهارد اشت: آمریکا و هم پیمانان او چه هدفی در سوریه می توانند داشته باشند آنان باید آرزوی خود را به گور ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مسئولان در سطح کلان باید ایجاد زمینه های ازدواج آسان را جدی بگیرند.
آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران اردبیلی افزود: کثرت جمعیت و جوانی جمعیت از مولفه های بزرگ قدرت است و بر عکس پیری و افت جمیعت خطرات عدیده غیر قابل جبران و گاهی ویرانگر برای کشور به همراه دارد.
او اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها یکی از معضلات جدی را مساله جمعیت مطرح کرده اند ، جمعیت جوان کشور در حال کاهش است و برای دشمنان بهترین چیز این است که ایران کشوری با جمعیت کم که نصف این جمعیت هم کهنسال ، میانسال و از کار افتاده باشد.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به رفتارهای رژیم آل سعود و نیز در پیش بودن موسم حج گفت: رژیم سعودی نمی تواند به عزت ملت ایران اسلامی خدشه ای وارد کند.
حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود: در شرایطی که عربستان، این همه جنایت کرده و برای انجام مناسک حج سختگیری می کند، ضرورتی برای رفتن به حج نیست.
وی خاطرنشان کرد: عزت مردم ایران اسلامی باید حفظ شود و عربستان نمی تواند در مقابل این ملت بزرگ بایستد.

امام جمعه موقت قم گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با در پیش گرفتن منطق و از موضع قدرت و حکمت، فضای مسمومی که علیه ایران اسلامی در دنیا شکل گرفته بود را شکستند.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم افزود: جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت کرده که از موضع قدرت، عزت و حکمت با دنیا مذاکره و تعامل می کند و هیچگاه شروع کننده جنگ و درگیری نبوده و نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمنان از طریق فضاها و شبکه های مجازی به دنبال جذب جوانان هستند و قصد دارند بدحجابی و بسیاری از مسائل دیگر را در کشور ما رواج دهند.
آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر یزد با بیان اینکه روز تولد حضرت علی اکبر (29 اردیبهشت ماه) روز جوان نامگذاری شده است بهترین راه نجات نسل جوان را تقویت ایمان آنان خواند و افزود: همچنین باید فطرت خدایی را در آنها زنده کرد.
خطیب جمعه یزد خاطرنشان کرد: ایران کشوری اسلامی است و به آخرت ، وجود خداوند و جزای اعمال اعتقاد راسخ داریم بنابراین باید برای جوانان این مرز و بوم برنامه ریزی کرد تا گرفتار دسیسه های غرب نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نیروهای مسلح برای دفاع از اسلام و انقلاب در هر شرایطی از آمادگی کامل برخوردار هستند و باید این آمادگی را همواره روزآمد کنند.
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک افزود: نیروهای مسلح، بسیج، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی باید توان فیزیکی، اطلاعاتی، نفوذناپذیری و رزم انفرادی خود را در برابر دشمنان اسلام آمریکا، اسرائیل و داعش ارتقا دهند.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح باید با آمادگی کامل راه امام راحل(ره)، رهبری و خون شهدا را ادامه و با قدرت از کیا و عظمت اسلام و انقلاب بیش از پیش دفاع کنند و شرایط را برای پیشرفت و تعالی کشور فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به نقش اقتصاد مقاومتی در بهبود معیشت مردم گفت: اقتصاد مقاومتی با تلاش همه مسئولان و مردم محقق خواهد شد.
حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: رکود اقتصادی و بیکاری موجود در جامعه تنها با اجرای اقتصاد مقاومتی برطرف می شود و اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است.
وی تصریح کرد: همه مسئولان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مسئول هستند و باید برای اجرا شدن شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برنامه ریزی کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه، با اشاره به برنامه های فرهنگی تدوین شده در کشور برای نسل جوان، گفت: این برنامه ها باید متناسب با نیاز امروز جوانان باشد.
آیت الله محمد حجتی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: دشمنان نظام برنامه های مختلفی را برای جوانان کشورمان ترتیب داده اند و قصد دارند به هر شکل ممکن آن ها را از مسیر اسلام دور کنند.
وی افزود: اگر نتوانیم به نیازهای جوانان پاسخ گوییم دشمنان با ترفندها و حیله های مختلف آن ها را به سمت خود کشیده و به هر شکلی که خود دوست دارند تربیت می کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به شهادت تعدادی از رزمندگان مازندرانی در سوریه، گفت: برای دفاع حرم خاندان اهل بیت (ع) تا پای جان ایستاده ایم.
آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری به حفظ منزلت و جایگاه همه شهدا بویژه شهیدان مدافع حرم تاکید کرد و افزود : انتخاب راه عاشقانه و خردمندانه از ویژگی های مهم شهدای مدافع حرم است .
بر اساس اعلام روابط عمومی سپاه کربلای مازندران 13 تن از رزمندگان مازندرانی مدافع حرم اواسط اردیبهشت ماه امسال هنگام آتش بس در سوریه با بد عهدی تکفیری ها در منطقه خان طومان حلب به شهادت رسیدند و 21 تن هم زخمی شدند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد گفت: اقتصاد مقاومتی مهمترین عامل در حفظ استقلال کشور و خود باوری ملت بوده که باعث قطع دست بیگانگان از میهن اسلامی می شود.
آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خرم آباد با اشاره به سالروز لغو امتیاز تنباکو افزود: مرجع بصیر آیت الله میرزای شیرازی با فتوای تاریخی خود استقلال کشور را حفظ کرد و باعث قطع دست بیگانگان شد.
وی ادامه داد: نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نیز در زمان امروز مهمترین عامل در دخالت دادن مردم در سرنوشتشان است که با خودباوری استقلال کشور را حفظ کنند.

امام جمعه مشهد گفت: در حالی که منطقه ای که کشور ما در آن قرار دارد ناامن است، ایران امنترین نقطه کره زمین می باشد.
آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های آیین نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر امام رضا(ع) افزود: هدف اصلی درگیریهای منطقه براندازی جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: جنایتکارانی که در سوریه، عراق، بحرین و یمن دست به جنایت می زنند همه دشمنان ما هستند و می خواهند نظام جمهوری اسلامی ایران را براندازند.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به موفقیت‌های رزمندگان اسلام در سوریه علیه تروریست‌های تکفیری گفت: وضع سوریه رو به بهبود است و تروریست‌ها یکی پس از دیگری به دست ارتش پرتوان سوریه و مدافعان حرم به درک واصل می‌شوند.
آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به سفر سه روزه خود به کشورهای سوریه و لبنان به عنوان رییس مجمع جهانی اهل بیت (ع) و دیدارش با سید حسن نصرالله و فرماندهان نظامی ارتش سوریه افزود: بر اساس گزارش‌های موجود ارتش سوریه و سپاه قدس ایران بیشتر نواحی شهرنشین سوریه را که داعش بر آن ها تسلط پیدا کرده بود ر&


ویدیو مرتبط :
آموزش استفاده از ابزارها در 3DcutOut