سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری قاتل فراری پس از چهار ماه در رشت


به گزارش عصر سه شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ رحیم شعبانی گفت: ماموران انتظامی کلانتری 13 رشت با پیگیری های مداوم، سرانجام پس از چهار ماه، قاتل 27 ساله را که بعد از ارتکاب قتل موفق به فرار شده بود، در این شهرستان دستگیر کردند.
وی افزود: متهم با استفاده از سلاح سرد (چاقو) ، جوانی را به قتل رسانده و متواری شده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت اضافه کرد: پرونده قاتل به منظور بررسی بیشتر و سیر مراحل قانونی، با دستور مقام قضایی به بخش جناحی پلیس آگاهی استان گیلان تحویل داده شد.

* کشف اموال مسروقه از منزل مسکونی سارق حرفه ای در لنگرود
فرمانده نیروی انتظامی لنگرود از دستگیری سارق حرفه ای با چهار فقره سرقت و کشف اموال مسروقه از منزل مسکونی اش در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین نیک فرد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با پیگیری های مستمر و تحقیقات نامحسوس، ماموران انتظامی متهم 41 ساله ای را در خصوص این پرونده ها دستگیر کردند و متهم به سه فقره سرقت منزل مسکونی و یک فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.
وی بیان داشت: در بازرسی از منزل مسکونی متهم نیز تعدادی از اموال مسروقه شامل یک دستگاه گوشی تلفن همراه، یک قبضه تفنگ شکاری بادی، یک دستگاه تلویزیون ال سی دی 32 اینچ، یک عدد سشوار و ... کشف و ضبط شد.
شهرستان لنگرود در 60 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
چگونگی دستگیری قاتل فراری