سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شرکت 3PLus از محصولات پوشیدنی خود در CES رونمایی خواهد کرد


شرکت 3PLus از محصولات پوشیدنی خود در CES رونمایی خواهد کرد

حوزه محصولات پوشیدنی در سالی که گذشت رشد قابل قبولی پیدا کرد و مشتریان بیشتری به سمت خرید ابزارهای این چنینی جذب شدند. از دستبندهای سلامتی گرفته تا ساعت های هوشمند. سامسونگ، اپل، سونی و دیگر شرکت های بزرگ حالا یکی پس از دیگری محصولات جدید خود را رونمایی می کنند اما هیچگاه نباید از شرکت های دیگر غافل شد.

شرکت 3PLus اخیرا اعلام نموده که قصد دارد هفته آینده در جریان نمایشگاه CES، از ابزارهای پوشیدنی جدید خود پرده بردارد و برای شروع، ساعت هوشمند 3PLus Time را معرفی می کند.

3PLus Time ظاهری همانند ساعت های کلاسیک و قدیمی دارد و یک نمایشگر OLED دایره مانند به کاربر اجازه می دهد تا تماس، ایمیل، پیام و نوتیفیکیشن ها را روی دست خود داشته باشد. همچنین، این ساعت به سنسورهای مشخصی مجهز است که وظایف عادی یک دستبند سلامتی عادی را هم می تواند انجام دهد. 3PLus Time در حالت عادی 159.99 دلار و با دستبند چرم، 179.99 دلار قیمت خواهد داشت.

محصول دیگر، 3PLus Touch است، یک ساعت هوشمند دیگر با همان کارایی مشابه Time، با این تفاوت که نمایشگر OLED آن چهارگوش است. در مجموع، این کمپانی 4 محصول جدید برای رونمایی در CES دارد که دو مورد ساعت هستند و دو محصول دیگر دستبندهای مخصوص با نام های 3PLus Lite و 3PLus Swipe HR. این دو با قیمت های 39.99 و 99.99 دلار قرار است به بازار عرضه شوند.

همانند دیگر دستبندهای سلامتی، این دو محصول نیز الگوی خواب، میزان مصرف کالری، قدم ها و موارد این چنینی را ثبت و ضبط می کنند و با تحلیل داده ها نتیجه را ارائه می دهند. تفاوت در این است که 3PLus Lite ضد آب و ضد غبار خواهد بود و از سوی دیگر فقط 3PLus Swipe HR به سنسور ضربان قلب مجهز است. هر چهار محصول یک اپلیکیشن همراه برای خود روی اندروید و iOS دارند.

منبع: AndroidHeadlines

برچسب‌ها:3PLus3PLus Lite3PLus Swipe HR3PLus Time3PLus Touch

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
بهترین محصولات مهم رونمایی شده در CES 2015