سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حکومت ایران دشمن آمریکا است/پیام ایران در ماجرای تفنگداران به زانو در آوردن آمریکا بود


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سناتور «مارکو روبیو» از نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در سخنانی به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه این کشور درباره ایران انتقاد کرد.

روبیو که با شبکه خبری «فاکس نیوز» گفت‌‌وگو می‌کرد در این زمینه گفت: «این تصور که جان کری می‌پندارد ایرانی‌ها دوست هستند، پوچ است.»

سناتور ایالت فلوریدای آمریکا در ادامه گفت: «حکومت ایران دشمن آمریکا است. آن‌ها تفنگداران را گرفتند و در معرض دید قرار دادند زیرا می‌خواستند پیامی با این مضمون را به جهان ارسال کنند که ما را به زانو درآورده‌اند و این‌که در حال تحقیر آمریکا و قوی‌تر شدن هستند و ما نیز در حال ضعیف‌تر شدن هستیم.»

روبیو در ادامه  با هشدار به آمریکایی‌ها در زمینه پذیرش سخنان جان کری افزود، ایران متحد آمریکا نیست و آن‌ها دشمن ما هستند.

وی در خاتمه اظهار داشت: «آن‌ها دشمن صلح  هستند، آن‌ها دشمن امنیت هستند و آن‌ها یک حکومت افراطی شیعه‌اند که خواهان سلطه بر همه خاورمیانه و جهان هستند.»

وی در اولین واکنش به دستگیری تفنگداران دریایی آمریکا گفته بود:«ایران در حال آزمودن مرزهای عزم این دولت است. و آنها می‌دانند که این مرزها بسیار گسترده است و دولت آمریکا تمایل دارد دست آن‌ها را در بسیاری از مسائل باز بگذارد. از زمان امضای توافق، این رفتارها بیشتر شده‌اند. به همین دلیل است که در جایگاه رئیس‌جمهور، توافق هسته‌ای که اوباما با ایران امضا کرده را باطل می‌کنم.»

انتهای پیام/       

عـــضــویـــت در خــــبـــرنـــامــه ایــــران در جـــهــان

        

 

 

http://fna.ir/O9IM8E


ویدیو مرتبط :
کشتی ایران و آمریکا در خانه هم برابر ایران زانو زد حسن رحیمی