سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی کتاب/ «21 موضوع کلیدی درباره اسلوب مذاکره»‬


اقتصاد نیوز/ مذاکره راهی است که با آن، افراد با ارزش‌ها و منافع متفاوت به راه‌هایی سازنده برای زندگی و کار در کنار یکدیگر دست پیدا می‌کنند. همه ما برای موفقیت در تعاملات خود با دیگران، نیاز به مهارتِ انجام مذاکره داریم.
عنوان: 21موضوع کلیدی درباره اسلوب مذاکره
مولف: برایان تریسی
ترجمه: صالح سپهری‌فر، مهدی شهبازی
انتشارات: دنیای اقتصاد
زندگی را می توان همچون جلسه طولانی و گسترده مذاکره دانست که از آغاز تا پایان حیات ما را در بر می‌گیرد. مذاکره هرگز متوقف نمی‌شود. مذاکره در تمامی جنبه‌های زندگی انسان حضور دارد و جزیی مهم در زندگی و ارتباط ما با دیگران است. مذاکره راهی است که با آن، افراد با ارزش‌ها و منافع متفاوت به راه‌هایی سازنده برای زندگی و کار در کنار یکدیگر دست پیدا می‌کنند. همه ما برای موفقیت در تعاملات خود با دیگران، نیاز به مهارتِ انجام مذاکره داریم.
کتاب 21 موضوع کلیدی درباره اسلوب مذاکره پیرامون قواعدی است که در هر مذاکره نیاز اساسی فرد مذاکره کننده محسوب می‌شود. به زعم این کتاب، شاید مهارت مذاکره تنها برای فروشندگان یا سیاستمداران با اهمیت تلقی شود اما داشتن مهارت مذاکره برای افراد بشر در تعاملات روزمره مهم تلقی شده است. در این کتاب تکنیک‌هایی برای افزایش سطح مهارت مذاکره ارائه شده است که نه فقط برای سیاست‌مدارن و یا فروشندگان، بلکه حتی برای افرادی که هر روز در یک تعامل اجتماعی مانند سرکار رفتن حاضر می‌شوند و یا برای یافتن شغلی به بنگاهی مراجعه می‌کنند، نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
این کتاب از جمله کتاب‌هایی است که مخاطب عام دارد و همه افراد جامعه می‌توانند از تکنیک‌های آن به‌عنوان مهارتی در جهت افزایش سطح گفت‌وگو و مذاکره استفاده کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
میان برنامه صدبرگ.موضوع کتاب و معرفی فیلیپ گاپست