سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعدام شیخ نمر آل‌سعود را به اهداف شیطانی خود نمی‌رساند


یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعدام شیخ نمر بیداری دیگری در کشورهای مختلف دنیا ایجاد کرد و به زیان عربستان است، گفت: اقدام عربستان در اعدام شیخ نمر، نه‌ تنها عربستان را در اهداف شیطانی خود از جمله قدرت‌طلبی به کامیابی نمی‌رساند، بلکه سقوط آن‌ها را نزدیک‌تر می‌کند.

نورالله حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه ایران مدتهاست با حکومت جبار و منفور عربستان سعودی درگیر است، اظهار کرد: ایران تاکنون در ارتباط با عربستان خویشتن‌داری کرده است اما با توجه به اقدامات اخیر عربستان و پیش قدم شدن دولت سعودی در قطع رابطه با ایران، دست نظام را برای برخورد جدی‌تر بازکرده است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه حرکات تخریبی حمله به سفارت و کنسولگری عربستان غیرقانونی بوده و قابل قبول نیست، افزود:‌ با توجه به مردمی بودن حکومت در ایران، افکار عمومی در تصمیمات مسئولان بسیار تعیین کننده است؛ بنابراین با حمایت مردم نظر مسئولان ایران برخوردهای قوی‌تر و جدی‌تر با عربستان است که افکار عمومی باید از آن حمایت کند.

حیدری تصریح کرد: حرکات اخیر دولت سعودی هم گرایی، تعصب و غیرت دینی میان مردم ایران ایجاد کرده است و ان شاء الله نظام ایران در برابر خباثت‌های عربستان با منطق، استدلال، قاطعیت و اقتدار برخورد خواهد کرد.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عربستان به این نتیجه رسیده که قدرت اقتصادی و سیاسی بیداری اسلامی آن‌ها را تحت فشار و تنگنا قرار داده است، گفت: متاسفانه دولت سعودی به جای آنکه از بیداری اسلامی و حرکت های اصلاحی استقبال کند، سال‌هاست منویات آمریکا و اسرائیل را دنبال می‌کند؛ بنابراین به جای آنکه راه هدایت و اصلاح را در پیش گیرند، راه گمراهی را پیش گرفته اند.

حیدری تصریح کرد: عربستان تصور می‌کند اگر شخصیت‌هایی مثل شیخ نمر را از بین ببرد، می‌تواند چند صباحی دیگر به حکومت خود ادامه دهد و در کشور خود ترس و وحشت ایجاد کند و از طرف دیگر به کشورهای منطقه و اروپایی نشان دهد که قدرت دارد و همچنان مورد توجه و حمایت آن‌ها قرار گیرد، اما به فضل الهی اقدام اخیرشان در اعدام شیخ مظلوم باقر النمر اثر خود را برای نابودی این رژیم منفور در پی خواهد داشت.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
اعدام شیخ نمر ؛ تغییر رژیم آل سعود را سرعت می بخشد