سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نعمت زاده: لوازم خانگی را هم مثل خودرو بازرسی کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم، گلپایگانی اظهارداشت: در بحث ارتقای کیفی  صنعت خودرو و همسان سازی این صنعت با استانداردهای جهانی، همواره با تمرکز بر مبانی علمی در حوزه‌های کیفیت، خدمات، آلایندگی و ارزیابی رضایت مشتریان تلاش  شده که حقوق واقعی مشتریان رعایت شود.

مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ادامه داد: با توجه به قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصوب مجلس شواری اسلامی و آیین نامه اجرایی قانون در بخش خدمات فروش و پس از فروش لوازم خانگی، مصنوعات الکتریکی و الکترونیکی، صوتی، تصویری و وسایل ارتباطی وظیفه بررسی اجرای ضوابط تعیین شده در سطح شرکت های عرضه کننده کالاهای مصرفی بادوام را ضروری دانسته است.

وی به عدم نظارت جامع و دقیق بر سطح خدمات ارائه شده توسط کلیه شرکت های عرضه کننده کالاهای مصرفی اشاره کرد و افزود: با توجه به تاکید وزیر صنعت بر نظارت و رتبه بندی خدمات پس از فروش شرکتهای عرضه کننده لوازم خانگی، رتبه بندی آنها همانند ارزیابی جامع خودرو انجام و گزارشات آن به صورت مستمر در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

در همین راستا محسن سلیمی مدیر مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از آغاز ارزیابی 30 شرکت شاخص در بخش شرکت های عرضه کننده لوازم خانگی خبر داد و گفت: آیین نامه اجرایی قانون در بخش کالاهای مصرفی بادوام مصوب هیئت دولت و دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالاهای مصرفی بادوام که توسط دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه گردیده است.

وی ادامه داد: نتایج این ارزیابی‌ها تا پایان سال 94 جهت برنامه ریزی و هدف گذاری به منظور انجام ارزیابی کلیه شرکت ها و رتبه بندی جامع خدمات پس از فروش با توجه به تاکید مقام عالی وزارت به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت طی بازدید از غرفه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در پانزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی، به ارزیابی خدمات پس از فروش کلیه شرکت های عرضه کننده لوازم خانگی همانند ارزیابی خودرو تاکید کرده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ماجرای نعمت زاده و افزایش قیمت خودرو