فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جشنواره بین المللی فیلم سبز در هرمزگان آغاز شد


به گزارش روز یکشنبه ایرنا ،مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این مراسم گفت: محیط زیست،دغدغه ای فرامنطقه ای است و سازمان حفاظت محیط زیست به تنهایی دراین امر مهم موفق نخواهد بود.
مجید وفادار افزود:فرهنگ سازی و گسترش آموزه های زیست محیطی با استفاده از بستر هنری بیشترین تاثیرگذاری و دایره نفوذ را دارد که جشنواره فیلم سبز نیز با همین نگاه ،پس از 10سال توقف از سر گرفته شده است.
وی یادآور شد:توقف 10ساله این جشنواره،بسیاری از دستاوردهای فرهنگی این بخش را از بین برد و انتظار می رود با احیای آن ،این ظرفیت ارزشنمد دوباره کارآیی خود را نشان دهد.
وفادار ادامه داد : در جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران 120فیلم در بخش ملی و 60فیلم در بخش بین المللی از 40کشور به جشنواره راه یافته است که بیشترین فیلم های ارسال شده از آمریکا،آلمان ،فرانسه و لهستان بوده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اضافه کرد:فیلم های این جشنواره همزمان از 25تا 30اردیبهشت در جزایر قشم ،هرمز و لاوان نیز به نمایش در می آید.
2094

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جشنواره بین المللی فیلم سبز