علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



«رضا شیوا» رئیس شورای رقابت و مرکز ملی رقابت شد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری در حکمی رضا شیوا را به عنوان «رییس شورای رقابت و مرکز ملی رقابت» منصوب کرد.

متن حکم رییس جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر رضا شیوا

در اجرای تبصره (1) بند (الف) ماده (53) و تبصره (1) ماده (54) قانون اصلاح موادی از برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، با عنایت به تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد مورخ 1394.8.25 اعضای محترم شورای رقابت، به موجب این حکم به عنوان «رییس شورای رقابت و مرکز ملی رقابت» منصوب می‌شوید.

توفیق شما و سایر اعضای محترم آن هیأت را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.


ویدیو مرتبط :
شیوا دوباره رئیس شورای رقابت شد