فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حوادث/ خودکشي پزشک سرشناس تهراني؛ جنايتي در کار نيست


خبرآنلاين/ علت مرگ پزشک متخصص پوست و مو که جسدش اوايل آبان ماه ۹۴ در ارتفاعات شمال تهران توسط پليس کوهستان کشف شد مشخص شد.

در حاليکه گمانه زني هاي اوليه، فرضيه وقوع جنايت را پررنگ مي کرد تحقيقات کارآگاهان پليس حکايت از اين دارد که اين پزشک سرشناس، خودکشي کرده است.
به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ دکتر امير نجفيان پزشک متخصص پوست و مو و ليزر بود که در بيمارستانهاي مداين، کسري و مروستي مشغول به کار بود. بنا به گفته هاي خانواده اين دکتر 48 ساله، وي صبح روز شنبه 25 مهر از خانه اش در منطقه پاسداران خارج شده اما هرگز به محل کار و يا خانه اش مراجعتي نداشت.

در حالي که جست و جوهاي ماموران پليس براي يافتن ردي از اين پزشک تهراني با گذشت شش روز بي نتيجه مانده بود ماموران پليس کوهستان در منطقه دار آباد جسد مرد ميانسالي را يافتند و ماجرا را به پليس اطلاع دادند. در پي کشف اين جسد ،مراتب به قاضي سجاد منافي آذر، بازپرس ويژه کشيک قتل گزارش داده شد. با اعلام اين خبر و به دستور وي تيمي از عوامل حفظ صحنه جرم و پزشکي قانوني وارد صحنه کشف جسد شدند.

بررسي هاي اوليه حکايت از اين داشت که جسد متعلق به مردي ميانسال است که مدتهاست از مرگ وي گذشته و جسد به شدت دچار فساد نعشي شده است.هم چنين آثار ضرباتي بر بدن متوفي نيز ديده مي شد به اين ترتيب، جسد به دستور قاضي منافي آذر براي تحقيقات بيشتر به پزشکي قانوني فرستاده شد و تحقيقات در خصوص علت مرگ اين مرد آغاز شد.

با احتمال اينکه جسد کشف شده متعلق به پزشک تهراني باشد از خانواده او خواسته شد تا براي شناسايي جسد به سردخانه پزشکي قانوني بروند و به اين ترتيب مشخص شد جسد مجهول الهويه متعلق به دکتر امير نجفيان است.

در پي تحقيقات پليسي و هم چنين با اعلام نظريه پزشکي قانوني مبني بر علت فوت اين پزشک،مشخص شد که وي به دلايل نامعلومي دست به خودکشي زده و خود را از ارتفاع به پايين پرتاب کرده است. هنوز علت دقيق و انگيزه خودکشي مشخص نيست و تحقيقات در اين رابطه به دستور بازپرس شعبه سوم دادسراي ويزه امور جنايي تهران ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
شبکه خبر-خبر20:00-16آذر-تعلیق از کار کادر پزشک و پرستار