سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ اولین تصاویر منتسب به گلکسی S7 سامسونگ را مشاهده کنید


فتو آی تی/ اولین تصاویر منتسب به گلکسی S7 سامسونگ را مشاهده کنید

ترنجی/ به‌تازگی، تصاویری در یکی از شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شده است که داخل گلکسی S7 را نشان می‌دهد. فردی که تصاویر را منتشر کرده، مدعی است که این تصاویر با یک «پرچم‌دار معرفی‌نشده» ارتباط دارد و از خوانندگان خواسته که مدل آن‌را حدس بزنند. برای جزئیات بیشتر، همراه ما باشید.

منبع انتشار این تصاویر، نام دستگاه را فاش نکرده است؛ اگرچه به‌احتمال زیاد، این تصاویر به گلکسی S7 سامسونگ تعلق دارند. از آن‌جایی که طراحی پرچم‌داران زیادی به طراحی گلکسی S6 سامسونگ نزدیک نیست، می‌توان انتظار داشت که این تصاویر مربوط به گلکسی S7 باشد که در این مدت، شایعات زیادی از آن منتشر شده است.

همان‌طور که پیش‌تر خواندید، طراحی گلکسی S7 به گلکسی S6 بسیار نزدیک است؛ یکی از دلایل عمده‌ای را که می‌توان برای این طراحی مشابه عنوان کرد، نیاز سامسونگ به کاهش هزینه در تولید محصولات آینده خود است. قبلاً عنوان شد که پرچم‌دار آینده سامسونگ، با قیمت کم‌تری نسبت به گلکسی S6 عرضه می‌شود.

هم‌چنین به دلیل عوض‌شدن نسبی طراحی سری پرچم‌‎دار گلکسی S با عرضه گلکسی S6، می‌توان ثابت‌ماندن طراحی را در نسل بعدی این گوشی امری بدیهی دانست. سامسونگ می‌تواند به‌جای تغییر در طراحی گلکسی S7، این گوشی را در زمینه‌های دیگر نظیر کارآیی، دوربین، حسگر اثرانگشت و نمایشگر ارتقا بدهد.

علاوه بر گلکسی S7، انتظار می‌رود محصول دیگری در همین سری با نام گلکسی S7 پلاس معرفی شود. شایعه شده است که نسخه Edge پرچم‌دار بعدی سامسونگ در سال آینده عرضه خواهد شد که تعداد مدل‌های معرفی‌شده از گلکسی S7 سامسونگ را به سه مدل افزایش می‌دهد.

انتظار می‌رود عرضه و معرفی گلکسی S7 با یک نمایشگر 5.7 یا 6 اینچی، بر روند فروش سری گلکسی نوت تاثیر منفی داشته باشد.

به‌علاوه، شایعه شده است که پرچم‌دار بعدی سامسونگ در 21 فوریه 2016 (2 اسفند)، یک‌روز قبل از آغاز به‌کار رسمی نمایشگاه MWC در بارسلون، معرفی خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ویدئو مدل 3 بعدی منتسب به گلکسی S7 پلاس