ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برانکو: بازی خوب گسترش‌فولاد ما را دفاعی کرد/ همیشه نمی‌توان خوب بازی کرد


به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر مقابل گسترش فولادتبریز در نشست خبری اظهار داشت: در این هوای بسیار سرد یک بازی خوب و جذاب با گسترش انجام دادیم. همانطور که دیروز هم در نشست خبری گفتم منتظر یک بازی سخت و محکم بودیم و با تیمی که در کنار استقلال خوزستان از پدیده‌های جدی نیم فصل هستند. امروز دو تیم نشان دادند که بردهایشان اتفاقی نبوده است. گسترش هفته گذشته مقابل سپاهان و ذوب آهن خوب بازی کرد و برای ما مهم‌ترین مساله کسب سه امتیاز بودو اینکه بتوانیم خودمان را به رده‌های بالاتر جدول نزدیک کنیم لازم است از بازیکنانم بخاطر این برد شیرین تشکر کنم. نیمه اول برتر از گسترش بودیم و به گل رسیدیم و بازهم چند موقعیت خطرناک به وجود آوردیم اما در نیمه دوم گسترش برای همه یا هیچ آمد و چیزی برای از دست دادن نداشت و ما را تحت فشار قرار داد به بازیکنان دو تیم برای این بازی تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: در مورد مشکلی که امروز داشتیم نمی‌خواهم زیاد حرف بزنم و طارمی و علیپور را نداشتیم و نورمحمدی هم در نیمه دوم مصدوم شد و در آخر باید یکبار دیگر به بازیکنانم برای این برد در بازی سخت تبریک بگویم.

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس سخت به پیروزی رسید، گفت: بله، گفتم گسترش در نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشت و تمام قوایش را گذاشت برای برگرداندن نتیجه و اینکه ما در نیمه دوم عقب کشیدیم و دفاعی بازی کردیم. چیزی جز استحقاق گسترش نبود. متاسفانه ما در این فرصت از فضای خالی پشت دفاع حریف استفاده نکردیم و به اندازه کافی تهاجمی بازی نکردیم تا بتوانیم گل دوم را بزنیم تا بقیه بازی را به خیال راحت ادامه بدهیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه همیشه از بازیکنان تیم‌تان بعد از برد تشکر می‌کنید اما در یک سوم دفاعی حریف در پاس دادن آخر بی‌دقت بودند، گفت: با نظر شما موافق هستم. همیشه وقتی بازیکنان می‌بنیم که از خودشان مایه می‌گذارند و حداکثر تلاش خودشان را می‌کنند تشکر می‌کنم و همیشه نمی‌شود عالی بازی کرد. حریف هم نمی‌گذارد هر طور دلتان می‌خواهد بازی کند و واضح است که در حال تمرین و کار هستیم تا وضعیت تیم بهتر شود. گاهی اوقات شرایط خوب است و گاهی بد نتیجه می‌گیریم. اما دلیل دفاعی بازی کردن ما ضعف ما نبود بلکه بازی خوب گسترش عامل این مساله بود.

وی در مورد اینکه آیا مشکل زمین تمرین پرسپولیس همچنان پابرجاست و تمرین در زمین ناهموار پیگیری خواهد شد، گفت: کار مشکل می‌شود اما در حال حاضر درگیر و دار زمین هستیم و نتوانسته‌ایم زمین مناسب را پیدا کنیم و همه در تلاش هستیم تا زمین مناسبی پیدا کنیم اما واقعیت این است که زمین درفشی فر خراب است و این دست و پای ما را می‌بنند ولی چاره‌ای نداریم. تاکنون 5-6 زمین دیده‌ایم اما در زمستان پیدا کردن زمین مناسب سخت است. باید زمین تمرینی پیدا کنیم تا زمین درفشی فر زیر کشت برود.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/PH7BOD


ویدیو مرتبط :
گلهای بازی گسترش فولاد تبریز-داماش گیلان(کیفیت خوب)