ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لرستان برای برگزاری رقابت های کشتی باشگاههای کشور آمادگی دارد


وحید والی زاده مرادی روز یکشنبه در نشست خبری هیات کشتی استان لرستان با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه برگزاری این مسابقات در استان همراه با یک شتاب خوبی در این رشته همراه خواهد بود هیات کشتی استان این تقاضا را به فدراسیون ارائه کرده است.
وی افزود: هدف از این تصمیم آمادگی شرایط موجود در استان برای برگزاری مسابقات کشتی جهان در شهر خرم آباد است.
نماینده بیمه رازی اسپانسر تیم کشتی لرستان نیز دراین نشست گفت: تیم کشتی استان لرستان در رقابت های باشگاه های کشور با نام تیم کشتی بیمه رازی لرستان شرکت خواهد کرد.
کیومرث مهرابی گفت: شرایط زیر ساختی در خرم آباد نشان از آمادگی و مهیا بودن این شهر برای برگزاری مسابقات کشتی باشگاه های کشور و جهان را دارد.
وی بیان کرد:شرکت بیمه رازی برنامه های کوتاه مدت وبلندمدتی در استان برای حمایت از تیم کشتی لرستان خواهد داشت.
مهرابی بیان کرد:غلامرضا محمدی هدایت تیم کشتی آزاد و طالب نعمت پور نیز سرمربی گیری تیم کشتی فرنگی لرستان در لیگ برتر را بر عهده گرفته اند.
مدیر فنی تیم کشتی بیمه رازی لرستان نیز در این جلسه گفت: این حمایت شرکت بیمه رازی از تیم کشتی لرستان اتفاق خوب و مبارکی است که مسئولان و ورزشکاران استان باید این فرصت را قدر دانسته و از آن به نحو مطلوب استفاده کنند.
حسن رنگرز افزود: همه مسئولان وکشتی گیران لرستان باید تمام تلاش خود را برای آماده سازی زیر ساخت ها وبرگزاری مسابقات باشگاه های جهان در استان به عمل آورند تا با تحقق این مهم ظرفیت های ورزشی استان برای جهان مشخص شود.
7273/6060

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان کشور