ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فولاد برنده شهرآورد اهواز


به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا در این دیدار که در قالب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، فرزاد آشوبی در دقیقه 38 اولین گل این مسابقه را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه فولاد خوزستان کرد.
گل اول فولادی ها اما از سوی کرنر ارسالی حاصل شد و ضربه سر حسین ابراهیمی پس از برخورد به مدافعان حریف راهی دروازه آبی پوشان اهواز شد.
اما در دقیقه 95 داور یک ضربه پنالتی به نفع فولاد گرفت و حسین ابراهیمی گل دوم خود و گل پیروزی بخش تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
قضاوت این دیدار را رضا کرمانشاهی برعهده داشت و رسول فروغی، قهرمان نجفی و جواد شرفی وی را در امر قضاوت یاری کردند.
در پایان این دیدار و علیرغم پیروزی تیم فولاد عده ای از تماشاگران علیه مدیرعامل و سرمربی این تیم شعار دادند.
عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال اهواز تیم خود را با ترکیب پرویز کریمی( دروازه بان)، سعید قزل، محمد اسماعیل نظری، حسین بهرامی، شاهین مجیدی(خضیراوی 82)، طالب ریکانی، غلامعباس آشوبی ، عادل کلاه کج(رضا ایاری 85) علی هلیچی، رضا بهمئی(70 حسین ساکی) و محمدغلامی به میدان فرستاده بود.
از سوی دیگر دراگان اسکوچیچ نیز از علی سلیمی( دروازه بان)، مساریچ، محمدرضا خانزاده، بهمن کامل، مهدی بدرلو، چاگو(دغاغله 83)، ساسان انصاری، اکبر ایمانی، امیرحسین فشنگچی(مهرداد جماعتی 46)، اسماعیل شریفات و حسین ابراهیمی را برای این دیدار به زمین فرستاده بود.
7160/6064

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
استقلال اهواز ۱-۲ فولاد