فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آخرین حضورم در سریال جلیل سامان بود/ «نفس» فعلا متوقف شده است


«فریبا کوثری» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: مدتی پیش مشغول بازی در سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان بودم که به دلایلی ضبط آن متوقف شد.

وی ادامه داد: از اینکه تصویربرداری چه زمانی دوباره آغاز خواهد شد بی‌خبرم و در جریان نیستم.

به گزارش فارس، نویسنده و کارگردان «نفس» اخیرا مسعود رایگان را به عنوان یکی از نقش‌های اصلی سریال جدیدش انتخاب کرده بود.

پیش تولید این سریال از چهارم شهریور در 24 قسمت آغاز شده است و داستان آن درباره جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی‌اش فاش می‌شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده‌ای را پشت سرمی‌گذارد. سرانجام انتخابی دشوار سرنوشت وی را رقم می‌زند.

سامان که پیش از این سریال‌های «ارمغان تاریکی» و «پروانه» را ساخته است، با ساخت «نفس» به نوعی سه گانه خود را در ژانر سریال‌های عاشقانه در فضای انقلاب تکمیل می‌کند.

دو ساخته قبلی وی با در اختتامیه جشنواره جام جم در سال 92 در بخش مجموعه‌های نمایشی با دریافت 9 جایزه رکورد زدند.

عوامل پشت صحنه «نفس» عبارتند از:

تهیه‌کنندگان: سیداحمد کاشانچی و محمود رضایی، سرپرست فیلمنامه: جلیل سامان، مدیر تصویربرداری: شاپور پورامین، طراح صحنه و لباس: اصغر‌نژاد ایمانی، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: رضا بختیاری نیک، مدیر تولید: سید دانیال کاشانچی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری فیلم ملک.

انتهای پیام/

http://fna.ir/P5ZAZ9


ویدیو مرتبط :
ورود پناهندگان سوری فعلا باید متوقف شود