فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



انتشار آلبوم «اینک از حافظ» در آفریقا، آمریکا و آسیا


به گزارش خبرگزاری فارس، صادق شیخ‌زاده خواننده آلبوم «اینک از حافظ» ضمن اعلام این خبر گفت: این آلبوم که با نام بزرگداشت حافظ در استراسبورگ فرانسه منتشر شده بود، پس از انتشار در ایران با نام «اینک از حافظ» هم اکنون در کشورهای افریقایی، آمریکای جنوبی و آسیای شرقی به نشر و پخش رسید. 

وی ادامه داد: پس  از نشر «اینک از حافظ» در ایران همراه با حواشی بوجود آمده پیرامون ناشر اثر که هم اکنون نیز بنابر اخبار واصله متواری گشته است، با رایزنی که میان فعالان فرهنگی در کشورهای کنیا، افریقای جنوبی، شیلی و تایلند به وجود آمد چند عرضه کننده محصولات موسیقایی از جمله میریام ویلیامز و دائودی کابکا (از کنیا و افریقای جنوبی به مرکزیت شهر نایروبی)،  سباستین والدیویا (از شیلی به مرکزیت  ایالت  پونتا ارناس) و ( پیاپونگ فانریت از تایلند به مرکزیت شهر بانکوک) مسئولیت پخش آثار منتشر شده را به عهده گرفتند.

شیخ‌زاده خاطر نشان کرد: «اینک از حافظ » در ایران به باز نشر دوم خود نزدیک می‌شود تا  کالای فرهنگی سبد خرید هموطنان در نوروز باشد.

آلبوم «اینک از حافظ» شامل تصانیفی چون دفتر بی معنی، مرغان قاف، شهره شهر، پیرما و ساز و آواز  بر اساس اشعاری از حافظ  است  که در آن هنرمندانی چون پویا سرایی: سنتور، مصباح قمصری: بم کمان و زکریا یوسفی:کاخون به هنرنمایی پرداخته‌اند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/76KV5V


ویدیو مرتبط :
دموی آلبوم اینک از حافظ - صادق شیخ زاده