مهدی هاشمی و مهران احمدی مقابل دوربین سریال نوروزی


تهیه‌کننده سریال نوروزی «زعفرانی» ضمن اعلام اینکه این مجموعه اکنون در بنگاه املاک در محله فرحزاد مشغول تصویربرداری است، خاطرنشان کرد: مهران احمدی، نوید خداشناس و امیر میرآقا از جمله بازیگرانی هستند که فعلا مقابل دوربین «زعفرانی» ایفای نقش می‌کنند و سید مهرداد ضیایی هم به‌زودی وارد داستان می‌شود.

ایرج محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، گفت: سکانسی که اکنون گروه سازنده «زعفرانی» مشغول تصویربرداری آن هستند، مربوط به یک بنگاه املاک در محله فرحزاد است. ما امروز - 30 دی ماه - از لوکیشن اصلی‌مان که منزل نسرین و ناصر بود خارج و وارد بنگاه املاک شدیم.

وی همچنین خبر داد: گروهی دیگر از بازیگران هم برای ورود به داستان انتخاب شدند که هنوز با آن‌ها قرارداد بسته نشده است ولی به‌زودی اعلام می‌شوند. سید مهرداد ضیایی هم قرار است نقش حاج رسول را در «زعفرانی» ایفا کند. همچنین مهران احمدی نیز حدود سه روز است که مقابل دوربین «زعفرانی» ایفای نقش دارد.

تهیه‌کننده سریال «زعفرانی» در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا تاکید تلویزیون مبنی بر کلید خوردن سریال‌ها پس از اتمام فیلمنامه‌، شامل حال این سریال نوروزی هم می‌شود؟ گفت: این تأکید که فیلمنامه پیش از کلید خوردن کامل باشد و یا درصد زیادی از آن پیش رفته باشد، به نظرم تأکیدی کاملا حرفه‌ای و اصولی است و هرچه فیلمنامه آماده‌تر باشد، تعجیل در پرداخت قصه به وجود نمی‌آید. ما هم سعی کردیم این تأکید را اجرایی کنیم اما به دلیل اینکه کلیت سریال عید 14 قسمت است، زمانی هم که از این 14 قسمت حداقل 8 الی 9 قسمت آماده باشد طبیعتا بخش زیادی از کار به نگارش درآمده است؛ بنابراین در نهایت به دلیل اینکه فرصت کم بود این اجازه به ما داده شد که با درصد بالایی از نگارش فیلمنامه، کارمان را کلید بزنیم.

به گزارش ایسنا، سریال «زعفرانی» برای نوروز امسال شبکه دو سیما در حال ساخت است. این مجموعه مضمونی خانوادگی و طنز دارد که توسط سعید جلالی نوشته شده و به کارگردانی حامد محمدی در حال ساخت است. مهدی هاشمی، ستاره اسکندری، مهران احمدی، نرگس محمدی، حسام محمودی و ... از بازیگران «زعفرانی» هستند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
جذابترین سریال نوروزی " در حاشیه " مهران مدیری