ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جدایی مهره مهم استقلال در نیم فصل و پیوستن به حلقه مخالفان کی‌روش


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.30 - 00:43

جدایی مهره مهم استقلال در نیم فصل و پیوستن به حلقه مخالفان کی‌روش

تابناک/ آن طور که از شنیده ها و قراین پیداست، دستیار اول استقلال که در روند رو به رشد این تیم نقش به سزایی ایفا کرده و خیلی ها صدرنشینی استقلال را بدون مشاوره های فنی او محال می دانند، در تعطیلات نیم فصل از جمع آبی ها جدا می شود.
مجید صالح که طی دو سه سال اخیر در چند برهه بین تیم های ملی و باشگاه استقلال دست به دست شده، این بار با تصویب هیات رییسه فدراسیون در آستانه بازگشت به تیم ملی البته تیم ملی امید قرارگرفته است.
صالح که به دلیل اختلاف های عمیقش با کی روش از تیم ملی کنار کشید و دستیار امیرقلعه نویی شد، حالا قرار است به جمع مربیانی ایرانی بپیوندد که با سرمربی پرتغالی زاویه دارند. این نفرات امروز در تیم المپیک دور هم جمع شده اند تا با نتیجه گرفتن شایستگی مربیان ایرانی را به رخ فدراسیون و شخص کارلوس کی روش بکشند.
یکی از منابع آگاه در فدراسیون گفته در جلسه اخیرهیات رییسه فدراسیون؛ به محمد خاکپور پیشنهاد شده تا مجید صالح مربی ارزشمند داخلی را بار دیگر به عنوان دستیار به کادرفنی تیم امید اضافه کند. به نظر می رسد با توجه به روابط بسیار خوب صالح با مایلی کهن مدیرفنی تیم امید و همچنین مواضع این مربی علیه کی روش، وی پیش از دور نهایی مسابقات انتخابی المپیک ریو به تیم زیر 23 ساله های ایران اضافه شود.
گفتنی است مجید صالح بعد از استعفا از تیم ملی در یکی دو مصاحبه مختصر و کوتاه با روزنامه ها از بی توجهی کی روش به خودش در تمرینات و همچنین محول کردن وظایف بسیار عجیبی مثل مراقبت از درب خروجی هتل برای خارج نشدن بازیکنان گله کرده بود و فدراسیون فوتبال هم به این اعتراضات او هیچ توجهی نکرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
زیباترین گل های استقلال در نیم فصل