سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وضعیت آب و هوای کشور در ۷۲ ساعت آینده چگونه است؟


وضعیت آب و هوای کشور در ۷۲ ساعت آینده چگونه است؟نسیم/ سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی از بعد از ظهر امروز یک سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب وارده کشور شده و تا روز دوشنبه در کشور فعال می‌باشد.

بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی از بعدازظهر شنبه یک سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب وارده کشور شده و تا روز دوشنبه در کشور فعال هست. براین اساس وضع هوای مناطق تحت تأثیر این سامانه به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

شنبه 94/11/17: در اوایل شب بارش باران و برف در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان و کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه 94/11/18: بارش باران و برف در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، شمال همدان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد، قزوین، ارتفاعات البرز تهران، بارش باران در استان‌های گیلان، مازندران به‌تدریج در گلستان و اواخر وقت در خراسان شمالی که بارش در ارتفاعات به‌صورت برف بوده و همچنین رگبار و رعدوبرق در ایلام، خوزستان، غرب فارس و شمال بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه 94/11/19: بارش برف در استان‌های اردبیل، زنجان، کردستان، لرستان و چهارمحال بختیاری، قزوین، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، البرز و سمنان، بارش باران و برف در استان‌های همدان، مرکزی، کرمانشاه، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی که بارش در ارتفاعات به‌صورت برف بوده و همچنین رگبار و رعدوبرق در ایلام، خوزستان، غرب فارس و شمال بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

لازم به ذکر است که ماندگاری هوای سرد در نیمه شمالی کشور تا روزهای پایانی هفته تداوم خواهد داشت که کاهش دما در سواحل شمالی و شمال شرق بین 10 تا 15 درجه و در سایر مناطق بین 6 تا 10 درجه پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به پیش‌بینی بارش برف و مه گرفتگی در جاده‌های کوهستانی شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز در مسیرهای یادشده طی روزهای شنبه تا سه‌شنبه توصیه می‌شود در هنگام تردد از تجهیزات زمستانی (زنجیر چرخ، پوشاک گرم و ...) استفاده شود.

اطلاعات تکمیلی در مورد ادامه فعالیت این سامانه در روزهای آتی متعاقباً اعلام می‌گردد.


منبع: نسیم


ویدیو مرتبط :
وضعیت آب و هوای تایباد