سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیت الله کعبی: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی تابلوی جهان نمای نجات بخش است


آیت الله عباس کعبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: ریشه اصلی مشکلات جهان معاصر مبتنی بر لیبرالیسم و دین گریزی است چراکه جهان امروز با بحران های اساسی روبه رو است.
وی خاطرنشان کرد: مهم ترین بحران، نبود مدیریت شایسته، وجود مدیریت مستبدانه و مستکبرانه نظام سلطه بر پایه قدرت طلبی، ناامنی، قتل، جنایت و فرهنگ خشونت است که نابودی بنیاد خانواده و در نهایت ترویج فرهنگ مادی گرایانه محض را به دنبال داشته است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین گفت: بحران ناامنی و بحران معنویت و هویت جزو پیامدهای لیبرالیسم غربی است و در حکومت های لیبرالیسم نه تنها موضوع فرهنگ رها شده بلکه جریان های ضد فرهنگ تقویت می شوند و همین باعث شده که در غرب، جوامع از کنترل خارج شوند و در آستانه فروپاشی کامل فرهنگی و معنوی قرار گیرند.
آیت الله کعبی افزود: این که جوانان غربی جذب گروه های تروریستی و تکفیری می شوند ثمره فروپاشی تفکر لیبرالیسم است.
وی ادامه داد: نظام سلطه غرب از تروریسم افراطی و تکفیری به عنوان ابزاری برای اسلام هراسی استفاده می کند تا حقایق اسلام ناب محمدی (ص) مبتنی بر عقلانیت، ایمان، معنویت، عدالت، رحمت، خانواده بنیادی، کار و نلاش و اصلاح اوضاع عالم در غفلت قرار گیرد و اسلام بدلی، تکفیری و لیبرال را به عنوان تابلو اسلام نشان دهد.
عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در دومین نامه حقایق اسلام ناب را بر پایه آموزه های اهل بیت (ع) به عنوان تابلو جهان نمای نجات بخش و حیات بخش جلو چشم جوانان غربی می گذارند تا آنها بر روی این مسایل تامل کنند.
آیت الله کعبی همچنین گفت: در این نامه، معظم له با جوانان غربی ابراز همدردی کرده اند و فرمودند درد ما در تروریسم مشترک است، نابودی تروریسم ریشه در حقایق اصیل انسانی بر پایه آموزه های حیاتی دارد.
وی ادامه داد: تمدن نوین انسانی بر پایه آموزه های فطری اسلامی و مکتب انبیاء الهی قابل تحقق است، جوانان غربی با فرهنگ فطری انبیا بیگانه بوده و در فرهنگ تباهی گری و لیبرالیسم غرق شده اند و غول رسانه ای غربی حجاب معرفت و آگاهی جوانان غربی شده است.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جوانان غربی اگر بتوانند از اسارت غول رسانه ها خود را رها و اندکی تامل و به پیرامون خود خوب نگاه کنند بر پایه فطرت به معنای واقعی حرکت خواهند کرد و رهبر معظم انقلاب با این نامه پنجره ای را مقابل دیدگان جوانان غربی گشودند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی شامگاه هشتم آذرماه جاری در نامه ای به عموم جوانان کشورهای غربی حوادث تلخ تروریستی فرانسه را زمینه ای برای همفکری خواندند و با بر شمردن نمونه های دردناکی از «آثار تروریسم مورد حمایت برخی قدرت های بزرگ در دنیای اسلام، پشتیبانی از تروریسم دولتی اسرائیل و لشگرکشی های خسارت آفرین سال های اخیر به دنیای اسلام»، خطاب به جوانان خاطرنشان کردند: من از شما جوانان می خواهم که بر مبنای یک شناخت درست و با ژرف بینی و استفاده از تجربه های ناگوار، بنیان های یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی ریزی کنید.
سیام * 6084** 1336

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دومین نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی