سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ایرنا به عنوان بازوی توانمند بنیاد شهید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از پیشگامان است


« عباس پالاش» که روز سه شنبه به اتفاق معاونان و مسئولان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز زاهدان دیدن کردند، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همکاریهای نزدیک و تلاش خبرگزاری جمهوری اسلامی استان در زمینه ارتقا فرهنگ ایثار و شهادت و خدمتگزاری به جامعه ایثارگری قابل تقدیر است.
وی بیان کرد: رسانه ها از آن جهت کار مهمی را برعهده دارند که زبان گویای مردم و مسئولان و پل ارتباطی میان آنان هستند.
وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت های کنونی و لزوم اطلاع رسانی سریع و صریح به مردم، کار رسانه ها ارزش چند برابری در مقایسه با گذشته پیدا کرده است.
وی افزود: با توجه به فعالیت های شایسته خبرگزاری ایرنا در جامعه، این خبرگزاری به عنوان یکی از مطمئن ترین و خوشنام ترین رسانه ها شناخته می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کار خبر با تمام سختی ها و ناملایمت هایی که دارد اما بسیار ارزشمند و تاثیر گذار است و در جهان کنونی خبر و خبررسانی و آگاهی از مسائل روز جامعه یکی از نیازهای اساسی مردم محسوب می شود.
دکتر پالاش خاطر نشان کرد: دغدغه خبرنگاران باید همواره انتشار اخبار به صورت صحیح، دقیق، شفاف و بر اساس انصاف و امانت داری باشد که خوشبختانه خبرنگاران ایرنا با داشتن توان تخصصی و تجربه در این زمینه خوش درخشیده اند و یکی از عوامل وحدت مردم استان به حساب می آیند.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز زاهدان نیز در این بازدید گفت: ایرنا به عنوان تنها خبرگزاری دولتی و رسمی نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون نقش و رسالت خود را در تمام زمینه ها به بهترین شکل ممکن ایفا کرده است.
حیدر سرایانی ادامه داد: این خبرگزاری در سیستان و بلوچستان علاوه بر مرکز زاهدان در شهرستانهای چابهار، زابل و ایرانشهر دفتر مصوب دارد و در سایر شهرستانها و برخی بخشها از خبرنگاران آزاد برای گسترش چتر خبری و پوشش رسانه ای استفاده می کند تا رسالت و وظیفه خود را به نحو شایسته ای انجام دهد.
وی تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم و تغییر برخی ساختارهای مدیریتی در خبرگزاری جمهوری اسلامی، رویکرد این خبرگزاری بیشتر به سوی تولید محتوا و مفهوم سوق داده شده است و از نظر نیروی انسانی و کادر خبری در حال تقویت است.
وی گفت: خبرگزاری ایرنا علاوه بر نقش نظارتی، وظیفه حمایتی را نیز بر عهده دارد و می تواند به دستگاه های مختلف برای رشد و توسعه منطقه کمک کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان به اتفاق معاونان و مسئولان این نهاد پس از بازدید از بخشهای مختلف ایرنا مرکز زاهدان، در میزگردی با حضور خبرنگاران این رسانه شرکت کرد که گزارش کامل آن متعاقبا منتشر خواهد شد.
7311 / 6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود