ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عبدی: رمضانی در جایگاهی نیست که بخواهد در مورد من صحبت کند/ از زمانی که او آمده تیم مشکل‌دار شده است


بهادر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اظهار او، ابراهیم کریمی و عباس‌زاده به کمیته انضباطی باشگاه راه‌آهن اظهار داشت: هرچه که مسئولان باشگاه بگویند من گردنم هم از مو باریک‌تر است و تابع آنها هستم البته منظورم فقط مدیرعامل، مالک و سرمربیان باشگاه است و کاری به افراد دیگر ندارم.

وی در مورد انتقادهایی که سعید رمضانی نسبت به او انجام داده، گفت: او در جایگاهی نیست که در مورد من صحبت کند، چگونه او می‌گوید که من در این سالها برای راه‌آهن کاری نکرده‌ام؟ شما می‌توانید از مربیانی بزرگی چون علی دایی، فرهاد کاظمی، مهدی تارتار، منصور ابراهیم‌زاده، یحیی گل‌محمدی، بهزاد غلامپور و خیلی از مربیان دیگر بپرسید که ما برای راه‌آهن چه کاری انجام داده‌ایم؟ اگر آنها حرفی زدند من قبول می‌کنم نه اینکه شخصی که یک ماه و نیم است به باشگاه آمده است و نمی‌دانیم با چه هدفی آمده اینگونه صحبت کند.

کاپیتان راه‌آهن با اشاره به اینکه رمضانی اعلام کرده 300-200 میلیون پول گرفته‌اید، گفت: ما راه‌آهن را دوست داریم و اگر هر کاری هم برای این تیم کنیم وظیفه‌مان است، پیشنهادهای بسیار خوب باشگاه‌های دیگر را رد کردیم البته از این موضوع ناراحت نیستیم اما برای اینکه ذهن این آقا روشن شود باید بگویم که همواره به جوان‌های تیم کمک کرده‌ایم و این را هم می‌توانید از بازیکنان بپرسید. پیش از اینکه این آقا در تیم حاضر شود با وجود مشکلات مالی اما راه‌اهن کار خود را انجام می‌داد اما از زمانی که او آمده هزار و یک مشکل برای تیم بوجود آورده که البته قطعاً به آنها رسیدگی می‌شود، من هم اگر اشتباهی کرده باشم به مسئولان باشگاه پاسخ خواهم داد.

عبدی در مورد اینکه رمضانی اعلام کرده او در رختکن داد و بیداد کرده و باید تکلیفش روشن شود، گفت: من اگر هر حرفی زدم فقط بخاطر بچه‌ها بوده است، همه بازیکنان می‌توانند در این باره شهادت دهند، به هر حال امیدوارم که این مشکلات حل شود چرا که حیف است تیم راه‌آهن با این قدمت با این مشکلات روبرو شود. من برای مالک باشگاه احترام زیادی قائلم، او واقعاً آمده بود که به تیم کمک کند اما برخی‌ها که نمی‌دانم چرا در تیم حاضر شده بودند او را دلسرد کردند، برخی‌ها نمی‌خواستند تیم نتیجه بگیرد و هم‌اکنون هم به هدف خود رسیده‌اند.

کاپیتان راه‌آهن افزود: من در هیچ جا ندیده‌ام که سرپرست بخواهد نکات تاکتیکی را بگوید، او باید وظایف خودش را انجام بدهد نه اینکه به مسائل فنی دخالت کند. رمضانی زمانی من و ابراهیم کریمی را کنار کشید و گفت مربیان چیزی متوجه نیستند، بیایید خودمان راه‌آهن را درست کنیم، نمی‌دانم این صحبت برای چیست، او حتی با لباس شخصی وسط زمین تمرین حاضر می‌شد و با بازیکنان فوتبال بازی می‌کرد، او بزرگترین توهین به افراد است. شما نگاه کنید محمود خوردبین با این همه سابقه چنین کارهایی را نمی‌کند.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
زمانی: شاید خیلی وقت ها دلم بخواهد بزنم تو گوش یک نفر!