ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تمسخر دیوار سفید منچستر یونایتد!


تمسخر دیوار سفید منچستر یونایتد!طرفداری/ به نظر می رسد هواداران منچستر یونایتد که قرار بود "دیوار سفید" در آنفیلد را با پوشیدن پیراهن های سفید تشکیل دهند، قبل از شروع مسابقه طرح خود را رها کردند.
به گزارش تلگراف، به همان اندازه که تبلیغ برای گسترش ایده "دیوار سفید" در آنفیلد در رسانه های اجتماعی عنوان شد، حال شکست این ایده نیز سوژه خوبی برای کاربران شده است.در زیر توئیت های برخی از کاربران در این مورد را می خوانیم:
دیوار سفید منچستری ها خوب پیش رفت، این طور نیست؟
دیوار سفید منچستر شامل 5 نفر می شه که حدود 15 ردیف عقب تر ایستادن!
این هم از دیوار سفید منچستر (شکلک خنده)
ایده دیوار سفید منچستر هفته پیش مطرح شد، هنگامی که منچستر یونایتد پیراهن های سفید رنگ خارج از خانه خود را به لیورپول و برای طرفدارانی که بلیط مسابقه را تهیه کرده بودند، فرستاد و از طریق ایمیلی به هواداران عنوان کرد که مشتاق است برای ایجاد بهترین فضا برای حمایت از تیم پیراهن های خارج از خانه سفید رنگ را در اختیارشان قرار دهد. اگرچه این صدای هواداران لیورپول بود که در سراسر بازی دست از تشویق تیم شان بر نداشتند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: طرفداری


ویدیو مرتبط :
منچستر یونایتد 0 - 3 منچستر سیتی / هفته 28 لیگ برتر