سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تمام بازی های گیم تروپرز به مناسبت “جمعه ی سیاه” به ۹۹ سنت کاهش قیمت دادند


تمام بازی های گیم تروپرز به مناسبت “جمعه ی سیاه” به ۹۹ سنت کاهش قیمت دادند

وین فون/ در کنار ده ها عنوان بازی رایگانی که گیم تروپرز راهی استور ویندوز و ویندوز فون کرده است، چند عنوان غیر رایگان وجود دارند که شاید همگی نتوانیم در طول عمر خود یک بار آن ها را امتحان کنیم. اما گیم تروپرز به مناسبت هفته ی “جمعه ی سیاه”، قیمت بازی های پولی خود را به پایین ترین میزان ممکن کاهش داده است. اگر شما هم به دنبال فرصتی برای خرید بازی های مورد علاقه ی خود هستید، نباید این فرصت را از دست دهید.

شرکت های مختلف فناوری و مرتبط با آن از جمله مایکروسافت، در هفته ی جمعه ی سیاه، قیمت برخی محصولات و کالا های خود را به شدت کاهش می دهد تا مردم شروع به خرید این کالا ها و محصولات کنند. حال گیم تروپرز نیز از این فرصت استفاده کرده و قیمت بازی های پولی خود را از حدود ۳ دلار به کم ترین میزان ممکن، یعنی ۹۹ سنت رسانده است. البته همانند دیگر خرید های “جمعه ی سیاه” نیاز نیست خودتان را اذیت کرده و به فروشگاه های شلوغ بروید و برنامه ی مورد نظر خود را بخرید، بلکه می توانید در حالی که با پیژامه در خانه نشسته اید، خرید “جمعه ی سیاه” خود را انجام دهید.

تمام بازی های پولی گیم تروپرز شامل این تخفیف شده اند و قیمت آن ها به ۰.۹۹$ کاهش یافته است. این بازی ها شامل موارد زیر هستند: (با کلیک بر روی هر بازی، به صفحه ی بازی در استور منتقل می شوید.)

Line: قیمت در حالت عادی: ۲.۹۹$، قیمت با تخفیف ویژه: ۰.۹۹$
Briquid Mini: قیمت در حالت عادی: ۲.۹۹$، قیمت با تخفیف ویژه: ۰.۹۹$
Abyss: قیمت در حالت عادی: ۲.۹۹$، قیمت با تخفیف ویژه: ۰.۹۹$
The Last Door (یونیورسال): قیمت در حالت عادی: ۲.۹۹$، قیمت با تخفیف ویژه: ۰.۹۹$
با خرید این بازی می توانید آن را به رایگان در ویندوز، یا ویندوز فون نیز بازی کنید.
مطئنا چنین فرصت هایی زیاد تکرار نمی شوند، برای همین اگر قصد خرید این بازی ها را داشته اید، این بهترین فرصت برای ذخیره کردن چند ده هزار تومان در جیب است. لازم به یادآوری است که این بازی ها از امروز شامل تخفیف شده اند و تا روز دوشنبه، ۳۰ نوامبر (۹ آذر) اعتبار دارند و پس از آن، قیمت این بازی ها به حالت عادی باز خواهند گشت.


ویدیو مرتبط :
Runemals؛ بازی جدید گیم تروپرز