ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آشتیانی: تعصب داشتن داد و فریاد زدن نیست


آشتیانی: تعصب داشتن داد و فریاد زدن نیستکاپ/ پیشکسوت باشگاه پرسپوایس گفت: پس از سالها دوباره تیمی را می بینیم که شباهت زیادی به پرسپولیس واقعی دارد.
ابراهیم آشتیانی درباره پیروزی روز گذشته پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: گرچه در طول مسابقه فوتبال زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد نبودیم اما در پایان به گونه ای رقم خورد که می توانم بگویم حق به حق دار رسید. پرسپولیس در دیدار دیروز فوتبال بازی کرد اما ملوان رو به بازی دفاعی و پرتاب اوت آورده بود.
وی افزود: شاگردان برانکو در دو مقطع ابتدایی و انتهایی بازی ظرف 10 دقیقه ورق را به سود خود برگردانند. پرسپولیس بازی را با قدرت آغاز کرد و با قدرت به پایان برد. شاید یکی از دلایل اصلی موفقیت پرسپولیس در این فصل قدرت بدنی خوب اعضای این تیم است که از دقیقه یک تا 90 کمک می کند تا همه بازیکنان به صورت یکسان در خدمت تیم باشند.
پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از شرایط فعلی این تیم گفت: مدت ها بود که پرسپولیسی با این سبک و سیاق را شاهد نبودیم. این تیم شباهت زیادی به پرسپولیس واقعی دارد و همان تیمی شده که هواداران انتظارش را می کشیدند. رسیدن به جایگاه صدر جدول برای این تیم به هیچ وجه سخت نیست و حتما ظرف هفته های آینده این اتفاق خواهد افتاد.
آشتیانی درباره حرکت های رخ داده از سوی برخی بازیکنان تیم ملوان که در نهایت منجر به درگیری هواداران در پایان بازی شد توضیح داد: به اعتقاد من تعصب داشتن به تیم داد و فریاد کردن و تهدید کردن نیست. تعصب داشتن روی تیم یعنی کاری که بازیکنان پرسپولیس انجام می دهند. هرکس به تیمش تعصب دارد باید برای موفقیتش درون زمین تلاش کند نه اینکه با داد و بیداد کردن بخواهد تعصبش را ثابت کند.
وی در ادامه با اشاره به عملکرد تیم ملوان بیان داشت: بازیکنان ملوان به خوبی برای از بین بردن روند تهاجمی تیم پرسپولیس لایه لایه از میانه زمین به سمت دروازه شان مانع از حرکت توپ و بازیکنان پرسپولیس می شدند. آنها فقط در دو مقطع ابتدایی و پایانی بازی کمی از این موضوع غفلت کردند و هر دو بار گل خوردند.
آشتیانی درباره محرومیت کامیابی نیا برای دربی گفت: این بازیکن از مهره های تاثیرگذار پرسپولیس در خط هافبک به شمار می رود. اما او دیروز زحمتش را کشید و با گلی که زد سه امتیاز حساس را در برهه ای حساس و قبل از دربی به حساب پرسپولیس واریز کرد. قطعا هم تیمی هایش در دربی جای خالی او را پر خواهند کرد.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
ترسوندن مردم با فریاد زدن...