سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه از شر بوی سیگار در خانه خلاص شویم


چگونه از شر بوی سیگار در خانه خلاص شویمچگونه/ بوی سیگار یکی از بدترین و سمج ترین بوهاست که هر کسی در زندگی آن را تجربه کرده است. در این چگونه، روش هایی برای خلاص شدن از شر بوی سیگار در خانه ارائه می شود.چگونه
1
پنجره ها را باز کنید. پنجره ها را باز کنید تا جریان هوا در خانه ایجاد شود و هوای تازه به داخل خانه وارد شود. اگر باد نمی وزید، می توانید پنکه و یا تهویه را روشن کنید تا به عبور هوا کمک کند.
2
بگذارید به مبلمان هوا برسد. اگر می توانید هر یک از مبلمان خانه را به بیرون از خانه ببرید و در معرض هوای آزاد قرار دهید. هوای تازه، بوی سیگار را از بین می برد. اشعه یو وی خورشید نیز بوی سیگار را خنثی می کند.
3
در همه اتاق ها از مطبوع کننده هوا استفاده کنید. این دستگاه ها هوا را تمیز و تصفیه می کنند. انواع مختلفی از مطبوع کننده ها وجود دارد:
پاک کننده های الکترونیکی هوا که با ایجاد جریان الکتریکی، ذره های عطر را یونیزه می کند و باعث می شود در محفظه ای به دام بیفتند.
تجزیه کننده نیز با ایجاد جریان الکتریکی، ذره های عطر را یونیزه می کند، اما این دستگاه ها باعث می شوند که ذره ها به روی کف اتاق بریزند و به جارو زدن نیاز باشد.
فیلترهای مکانیکی ذرات هوا با بهره بالا (HEPA) ذرات آلاینده را روی یک فیلتر ذغالی، به دام می اندازند. سپس این فیلترها را می شویند و یا عوض می کنند.
4
ممکن است دود روی وسایل نشسته باشد. می توانید با کف، سطوح را تمیز کنید و البته بو را برطرف کنید. دیوارها و سقف را با محلول آمونیاک و الکل گلیکول بشویید و مراقب باشید تا خشک شدن سطوح کسی به آنها دست نزند. می توانید فرش ها را با شامپو تمیز کنید. ملافه ها و پرده ها را در تشت آب و صابون خیس کنید و بشویید. کمی سرکه به این محلول شوینده اضافه کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. می توانید پرده را در ماشین لباسشویی بشویید. شیشه ها و پنجره ها را با شیشه شوی و پارچه نرم تمیز کنید. چراغ ها و وسایل دکوراسیون را درآورده و تمیز کنید.
5
دور خانه کاسه سرکه بگذارید. سرکه سفید را در کاسه کوچک لبه دار بریزید و کاسه ها را در اتاق ها قرار دهید و اجازه دهید تا سرکه تبخیر شود. بهتر است در این مورد پنجره ها و درها را بسته نگه دارید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. می توانید پارچه ای را با سرکه مرطوب کنید و به آرامی روی دیوارها بکشید.
6
از جوش شیرین استفاده کنید. جوش شیرین را دور مبلمان، فرش ها و دیگر وسایل خانه بریزید. بگذارید شب بماند و روز بعد جوش شیرین ها را جارو کنید. می توانید به جای سرکه، داخل ظرف یا کاسه جوش شیرین را در همه اتاق ها قرار دهید.
7
از ذغال فعال شده استفاده کنید. یک ظرف کربن فعال را در اتاق پر از دود قرار دهید تا سریع بوی سیگار را به خود جذب کند. توجه داشته باشید که کربن یکی از اجزا فعال بسیاری از فیلترهای HEPA است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: چگونه


ویدیو مرتبط :
‫چطور از شر آب زیر پوست خلاص شویم؟؟؟‬‎