سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بهترین راه خرید بلیط هواپیما در تعطیلات نوروز چیست؟


بهترین راه خرید بلیط هواپیما در تعطیلات نوروز چیست؟رپرتاژ آگهی/ در دنیای دیجیتال امروز که از خریدهای ساده گرفته تا خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت آنلاین انجام می شوند، رقابت هم بین سایت هایی که خدمات آنلاین ارائه می دهند، بالا رفته است.
سایت های خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین یکی از همین سامانه هایی هستند که روز به روز در حال افزایش هستند، اما باید در نظر داشت که تمامی آن ها معتبر و قابل اعتماد نیستند.
از ویژگی های سایت های معتبر و قابل اعتماد می توان به سادگی و سرعت در خرید از آن ها اشاره کرد، چرا که بسیاری از سایت های غیر قابل اعتماد، کاربران را با پیچیدگی های غیر معمول درگیر می کنند. سامانه ی اینترنتی علی بابا از معتبرترین و با سابقه ترین سامانه های خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که علاوه بر سادگی و سرعت مراحل خرید، می توان به پشتیبانی 24 ساعته ی آن به عنوان یکی از مهم ترین ویژگی هایش اشاره کرد.
مزیت رقابتی سامانه ی علی بابا دات آی آر این است که در تمامی تعطیلات نوروز در دسترس کاربران است و مسافران می توانند بدون هر گونه مشکل، نسبت به خرید بلیط از این سامانه اقدام کنند. می توانید با مراجعه به www.alibaba.ir برای خرید بلیط چارتر و سیستمی و همین طور بلیط خارجی سفر نوروزی خود اقدام کنید و یا اگر به یکی از شهرهای داخلی سفر می کنید، از طریق سامانه ی www.jabama.ir نسبت به رزرو هتل و محل اقامت خود اقدام کنید.

منبع: رپرتاژ آگهی


ویدیو مرتبط :
خرید بلیط چارتر | آموزش جستجو و رزرو بلیط چارتر هواپیما