هیچ چیز انگیزه و تلاش ما را کم نمی‌کند/ قنبرپور: بچه‌ها بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستند


به گزارش "ورزش سه"، مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: تمرینات خوبی را دنبال می‌کنیم و بچه‌ها بی‌صبرانه منتظر شروع مجدد رقابت‌های لیگ هستند، بویژه که آخرین بازی ما با وجود شایستگی که برای پیروزی داشتیم، آن گونه به پایان رسید. بچه‌ها برای اینکه به مسابقات برگردند بی‌قرار هستند و انگیزه زیادی دارند تا هر چه زودتر خاطره جام حذفی را کمرنگ کنند.

وی درباره اینکه جدا از جامعه هواداران، بازیکنان همچنان نگران هستند که روند داوری‌ها در ادامه لیگ آنگونه باشد که از ابتدای فصل بوده است، ادامه داد: قطعا این مساله ذهن‌ها را درگیر خودش می‌کند. البته من شخصا ترجیح می‌دهم قضاوت درباره داوری‌ها را به کارشناسان داوری واگذار کنم ولی شرایط بازی‌های پرسپولیس در این فصل به شکلی شد که کارشناسان داوری هم بسیار صحبت کردند. قطعا ما از اینکه داوران محروم شوند، خوشحال نمی‌شویم چون زمان به عقب بر نمی‌گردد و به هر حال به این مسائل فکر نمی‌کنیم. چنین افکاری نباید باعث شود که انگیزه و سعی و تلاش خودمان را کم کنیم. باید به این فکر کنیم که در هر بازی، بهترین عملکرد را داشته باشیم. همانطور که از ابتدای فصل اینطور بوده است. دیدیم که هواداران هم قدر تلاش و زحمت تیم را می‌دانند و به بازی خوب تیم بها می‌دهند. تمام تلاش ما باید روی این مساله باشد که نتیجه لازم را کسب و آنها را خوشحال کنیم.

قنبرپور درباره بازی پیش روی سرخپوشان و مشکلات فنی برای اولین بازی با توجه به غیبت ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: هشت نفر از بازیکنان را در اختیار نداریم. طبعا این مساله شرایط را سخت می‌کند ولی نفراتی که هستند، تمرینات خوبی دارند و با برنامه‌ریزی که ایوانکوویچ انجام می‌دهد با توجه به بازی‌های قبلی، هماهنگی را در جریان بازی ایجاد می‌کنیم. آنچه که مسلم است اینکه همه تیم فقط با انگیزه پیروزی در این بازی و در تمام بازی‌ها حضور پیدا می‌کنند. آنچه در پرسپولیس به آن فکر می‌کنیم، این است که خودمان را به صدر جدول برسانیم. اگر اسیر بعضی حوادث فوتبال نمی‌شدیم، همین حالا هم در رده‌های بالای جدول بودیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه برنامه تیم برای نقل و انتقالات نیم فصل چیست، گفت: یک روال مشخص دنبال می‌شود. سرمربی تیم با توجه به نیازی که احساس می‌کند، نفرات را به باشگاه معرفی می‌کند و باشگاه نیز وارد عمل می‌شود. این مساله بین سرپرست باشگاه و سرمربی تیم دنبال می‌شود ولی طبیعی است که با توجه به بزرگی پرسپولیس، همیشه در چنین مواقعی اخبار و نام‌های زیادی مشخص می‌شود که صحت ندارد ولی به طور قطع در مواقع لزوم اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.


ویدیو مرتبط :
بی صبرانه منتظر 2شنبه هستم