سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تازه‌های شعر و داستان در نمایشگاه کتاب


تازه‌های شعر و داستان در نمایشگاه کتابفارس/ انتشارات موسسه «شهرستان ادب» در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جدیدترین آثار شعر و داستان را به مخاطبان عرضه می‌کند.
این انتشارات با بیش از 110 عنوان کتاب در دو حوزه شعر و داستان برای علاقه‌مندان به این موضوعات در نمایشگاه شرکت کرده است. که از این بین 9 عنوان در حوزه داستان از مجموعه چاپ اولی‌ها بوده و بیش از 15 عنوان نیز شعر چاپ یک است.
شهرستان ادب با رمان‌هایی چون «بی‌کتابی» اثر محمدرضا شرفی خبوشان و «دخیل هفتم» اثر محمد رودگر در نمایشگاه بیست و نهم شرکت کرده است.

همچنین با تازه‌های شعر از علی داودی در «گاهی حواست نیست»، «دست خون» علی محمد مودب، «جشن یگانگی» سروده مصطفی محدثی خراسانی، «در کلماتم باران می‌بارد» اثر علیرضا قزوه و ... آماده ارائه آثارش به بازدیدکنندگان است.
علاقه‌مندان به شعر و ادبیات با مراجعه به غرفه این ناشر واقع در بخش عمومی، سالن 2، راهروی 4 از تازه‌ترین آثار شعر و داستان استفاده کنند.
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت از ساعت 10 الی 20 در شهر آفتاب پذیرای بازدیدکنندگان است.





منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه کتاب تهران « پربازدیدترین نمایشگاه دنیا» است ؟