سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مایکروسافت دو اکستنشن مسدود کننده تبلیغات برای مرورگر اج ارائه داد


حدودا یک ماه پیش مایکروسافت تست نسخه ای از مرورگر اج را روی ویندوز 10 آغاز کرد که از افزونه ها نیز پیشتیبانی می کرد. حالا با معرفی اکستنشن های AdBlock و AdBlock Plus برای اج، یکی از قابلیت هایی که مدتهاست کاربران انتظارش را می کشند به این مرورگر آمده است.

آنطور که در لیست مشخصات و امکانات این دو اکستنش آمده، چیزی از نسخه های ارائه شده برای کروم و فایرفاکس کم ندارند و قادرند سطوح مختلفی از تبلیغات را مسدود کرده و سایت های مشخص (مثلا دیجیاتو) را در لیست سفید خود قرار دهند.

adblock-edge

روشن است که همه کاربران نیز در حین مرور وب از افزونه ها استفاده نمی کنند اما آن دسته از افرادی که به صورت روزانه با وب سر و کار دارند تایید خواهند کرد که استفاده از یک مرورگر بدون در اختیار داشتن مجموعه کاملی از افزونه ها امکان پذیر نیست.

برای تست نسخه جدید مرورگر اج که قابلیت کار با اکستنشن ها را دارد لازم است در برنامه اینسایدر ویندوز 10 مشارکت کرده باشید. نحوه دانلود و افزودن اکستنشن ها به مرورگر اج را هم می توانید در ادامه مشاهده نمایید.


ویدیو مرتبط :
«مایکروسافت اج» مرورگر جدید مایکروسافت