ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رضايي: با بازگشت «بنا» شرايط عالي شده است


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 13:51

رضايي: با بازگشت «بنا» شرايط عالي شده است

فارس/ کشتي‌گير قهرمان المپيک لندن با تأکيد بر اين‌که با بازگشت محمد بنا شرايط کشتي فرنگي بسيار خوب شده است کسب ۵ مدال طلاي اين رشته در المپيک ريو ۲۰۱۶ را پيش‌بيني کرد. قاسم رضايي با اشاره به اين‌که تاکنون کشتي فرنگي دو اردو را پشت سر گذاشته و هجدهم همين ماه دوباره اردوها آغاز خواهد شد، گفت: شرايط خوب است و با آمدن محمد بنا دوباره تمرينات را به خوبي از سر گرفته‌ايم. دارنده مدال نقره مسابقات جهاني آمريکا درباره شرايط خود نيز گفت: شرايط بدني‌ام روبه رشد است، استراحت بعد از مسابقات جهاني خوب بود، تمرينات اردو به اردو سخت تر مي‌شود، اما شرايط بسيار عالي است، بعد از مسابقات لندن همه تمرکزم را براي مسابقات برزيل گذاشتم و نوع تمريناتم را طوري برنامه‌ريزي کردم که فشاري بايد بياورم را براي برزيل خرج کنم در يک 2 سال اخير از نظر آمادگي بدني زياد خوب نبودم، اما الان طبيعي هستم و با تمرينات سفت و سخت امسال اميدوارم بتوانم آنچه که توانايي واقعي‌ام هست را به نمايش بگذارم و بازهم مدال طلاي المپيک بگيرم.
رضايي درمورد بازگشت بنا عنوان کرد: بنا از نوع تمرينات گرفته تا نوع صحبت کردن، مديريت و برخوردهايي که مربي بايد با ورزشکار داشته مختص خود دارد و همين خاطر هم مرد خاص کشتي شده است، فکر مي‌کنم شرايط براي همه نفرات کشتي فرنگي خوب است و از اميد نوروزي، حميد سوريان و سعيد عبدولي گرفته تا بقيه بازيکنان در داخل اردو همگي با انگيزه بسيار بالايي تمرين مي کنند. وي افزود: در حال تلاش هستيم که به شرايط لازم براي مسابقات المپيک برسيم ان‌شاءلله کشتي فرنگي در مسابقات المپيک نسبت به 4 سال قبل نتايج بهتري بگيرد، فکر مي‌کنم در ريو بسيار بهتر از المپيک لندن نتيجه بگيريم و به جاي 3 طلا 4 يا 5 مدال طلا کسب کنيم چون همه شرايط دست به دست هم داده تا اوضاع به نفع کشتي ايران به خصوص کشتي فرنگي باشد. فرنگي‌کار ملي‌پوش کشورمان درباره تورنمنت‌هايي که بايد تيم ملي قبل از المپيک در آن حضور يابد، گفت: قبل از المپيک حتما چندين تورنمنت خواهيم داشت که برحسب تشخيص کادرفني در آن‌ها شرکت خواهيم کرد تا خودمان را به مسابقات المپيک نزديک کنيم و از نظر رواني آمادگي لازم را به دست آوريم هنوز دقيق مشخص نيست چه رقابت‌هايي خواهد بود. بايد شرايط آمادگي عمومي را سپري کنيم تا به آمادگي تخصصي دست يابيم.
رضايي درباره صندوق اعتباري حمايت از قهرمانان و پيشکسوتان بيان کرد: خداراشکر وضعيت صندوق بهتر شده است فقط اگر پرداخت حقوق‌ها نظم داشته باشد و گاهي با تأخير پرداخت نشود شرايط بهتري براي ورزشکاران به وجود خواهد آمد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
دعوت از بنا برای بازگشت