فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اولین پری دریایی سینمای ایران در «مردی روی ماه»


به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلم سینمایی «مردی روی ماه» به تازگی پروانه ساخت خود را به تهیه کنندگی «محسن گلابگیر‌ها» و کارگردانی اشکان شاپوری دریافت کرده است. اشکان شاپوری که بیش از این تله فیلم‌هایی چون «مردی شبیه گرگ» و «شیوا» را ساخته است و قرار است اولین فیلم سینمایی خود را با عنوان «مردی روی ماه» تجربه کند.

عوامل این فیلم سینمایی در حال حاضر در پیش تولید به سر می‌برند و قرار است طی روزهای آینده با نهایی شدن بازیگران این اثر سینمایی را در تهران کلید بخورد.

داستان فیلم سنیمایی «مردی روی ماه» در مسافرخانه‌ای قدیمی به نام «پری دریایی» اتفاق می‌آفتد و عاشقانه‌ پسری به نام آدم و دختری به نام هوا را از کودکی تا بزرگسالی روایت می‌کند. «داستان مردی روی ماه» در دو دهه 60 و 90 رخ می‌دهد.

اشکان شاپوری تا به امروز 18 فیلم کوتاه را در کارنامه خود به ثبت رسانده و ساخت فیلم‌های بلندی چون «اسب‌ها گریه می‌کنند»، «شیوا»، «پلنگ و ماه» و «سال‌های انتظار» را بر عهده داشته است.

گروه صحنه این روز‌ها در حال ساخت ماکت پری دریایی برای یکی از سکانس‌های مهم و تاثیر گذار فیلم هستند تا اولین پری دریایی سینمای ایران به صورتی متفاوت به تصویر کشیده شود. این سکانس قرار است به صورت کروماکی و به محض کلید خوردن فیلمبرداری شود.

اما عوامل فیلم که تا به این لحظه مشخص شده‌اند عبارتند از: کارگردان «اشکان شاپوری»، تهیه کننده «محسن گلاب گیر‌ها»، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز «محمد رحمانیان»، مدیر فیلمبرداری «سروش مهرشویان»، امیر عباس کیاپور «مدیر صدا برداری»، طراح صحنه و لباس و همچنین چهره‌پرداز «ساناز عابد نسب».

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پری دریایی واقعی در ایران