سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کارآفرینی بنیاد برکت برای اهالی دهگلان کردستان


به گزارش ایرنا از بنیاد اجتماعی و اقتصادی برکت برای کارآفرینی در این منطقه در 6 طرح اقتصادی سرمایه گذاری کرده تا به توانمندسازی اقتصادی این منطقه کمک کند.
ارزش کل سرمایه گذاری این بنیاد در طرح های یاد شده بالغ بر 351 میلیارد و 964 میلیون ریال است.
این بنیاد وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که در آذر سال 86 تأسیس شد، تاکنون در حوزه کارآفرینی فردی و جمعی و برای راه اندازی طرح های اقتصادی در مناطق محروم و کم تر برخوردار کشور، تلاش گسترده ای داشته است.
طرح هایی که در منطقه دهگلان با مشارکت بنیاد برکت تأسیس شده در زمینه تولید محصولات دارویی و بهداشتی، کاغذ، مرکب چاپ، فرآورده های سیب زمینی، پوره توت فرنگی و رب گوجه و پرورش گاو شیری است.
بنیاد برکت تاکنون از سه مورد از طرح های یاد شده در دهگلان سرمایه خود را خارج کرده تا در دیگر مناطق به کار گیرد.
شمار طرح هایی که در سطح کشور تاکنون با سرمایه گذاری بنیاد برکت تأسیس شده یا در آستانه ی راه اندازی است، به 215 طرح می رسد.
بنیاد برکت تاکنون در سطح کشور از 114 مورد از طرح های اقتصادی که در آن ها مشارکت داشته، خروج کرده است و سهام خود را به کارآفرینان شریک واگذار کرده است.
خط مشی بنیاد برکت این است که پس از پایان پروژه و آغاز بهره برداری و رسیدن به سوددهی، ظرف مدت 3 تا 5 سال اقدام به فروش تدریجی سهام خود به سهام داران شریک بر اساس توافق حاصله به طور نقدی یا اقساطی می کند.
ظرفیت ایجاد اشتغال در طرح های اقتصادی که با مشارکت بنیاد برکت در مناطق محروم کشور تأسیس می شود به مرز 139 هزار نفر می رسد.
حجم کل سرمایه گذاری بنیاد برکت در این گونه طرح های اقتصادی و صنعتی مشارکتی به 32 هزار590 میلیارد ریال می رسد.
اجتمام**3377 ** 1418

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
افتتاح طرح های بنیاد برکت