تهرانگردی نویسندگان کلید خورد


فعالان عرصه ادبی به دنبال برگزاری سلسله نشست‌های «بازنمایی تهران در ادبیات نوجوان» به حضور در تور تهرانگردی دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار ادبیات ایسنا، در پی برگزاری چندین نشست تخصصی با موضوع «بازنمایی تهران در ادبیات نوجوان» بناست متولیان موسسه انتشاراتی نشر شهر به منظور ایجاد انگیزه در نویسندگان موضوع تهران‌گردی را در دستور کار خود قرار دهند.

به دنبال برگزاری چندین جلسه نشست‌های ماهانه تخصصی با محوریت «بازنمایی تهران در ادبیات نوجوان» که با همت این موسسه انتشاراتی در موسسه کفا برگزار شد، مسوولان این موسسه بنا دارند به منظور ایجاد انگیزه و شکل‌گیری سوژه در ذهن پدید‌آورندگان از این پس موضوع تهرانگردی را با حضور پدیدآورندگان آثار ادبی کلید بزنند.

در این مراسم که به صورت صمیمی برگزار خواهد شد نویسندگان می‌توانند با استفاده از امکانات این موسسه انتشاراتی که از صبح تا بعدازظهر در اختیارشان خواهد بود، از برخی مناطق دیدنی شهر تهران بازدید کنند.

همچنین بناست از این پس نشست‌های تخصصی «بازنمایی تهران در ادبیات نوجوان» با معرفی برخی از آثار تالیفی و ترجمه‌ای با موضوعیت کلان‌شهرها توام باشد.

محیط طباطبایی کارشناس میراث فرهنگی، سیدمجید حسینی مدیر عامل نشر شهر، حمیدرضا شاه‌آبادی نویسنده و مدیر فرهنگی و مصطفی خرامان نویسنده در زمره اشخاصی هستند که تا کنون در این نشست‌های تخصصی به بیان دیدگاه‌های خود درباره بازنمایی تهران در رمان نوجوان پرداخته‌اند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
فتنه 97 کلید خورد ..!