سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بهترین کتاب‌های سال 2015 از نگاه آقای نوبلیست


اقتصاد نیوز/ شبکه خبری بلومبرگ در گزارشی، بهترین کتاب‌های سال 2015 میلادی از نظر شخصیت‌های برجسته اقتصادی را معرفی کرده است. کتاب‌های برگزیده انگس دیتون برنده جایزه نوبل امسال و مروین کینگ، رئیس سابق بانک مرکزی انگلستان از جمله کتاب‌های معرفی‌شده در این گزارش است.

 پایگاه خبری بلومبرگ در گزارشی بهترین کتاب‌های سال 2015 را از نظر افراد برجسته اقتصادی گردهم در آورده است. در ادامه بهترین کتاب‌های سال 2015 از نظر انگس دیتون، برنده نوبل اقتصاد امسال و مروین کینگ، رئیس سابق بانک مرکزی انگلستان به طور خلاصه معرفی شده است. جالب اینکه نوبلیست اقتصاد 2015 علاقه زیادی به رمان از خود نشان داده است.

انگس دیتون، برنده نوبل اقتصاد و استاد دانشگاه پرینستون:


سرزمین خواب و خیال: داستان واقعی اپدیمی مواد مخدر آمریکا- نوشته سام کوئیننز
«سرزمین خواب و خیال، هیجان‌انگیزتر از هر داستانی است، و داستان موازی از دو بیماری مرگبار مسری را روایت می کند. یکی در مورد هروئین سیاهی است که به طور غیرقانونی از مکزیک قاچاق شده و دیگری در مورد تجویز قانونی مسکن‌های مخدر است. اگر ما به دنبال نابودی خود هستیم، این کتاب چگونگی این نابودی را شرح می‌دهد.»

مرا دِبی صدا بزن: اعترافات واقعی یک خواننده زن اپرا- نوشته دبورا وگت
« داستان باورنکردنی از یکی از بزرگ‌ترین تک‌خوان‌های زمان ما، که به الکل و غذا معتاد شد.»

مروین کینگ، رئیس سابق بانک مرکزی انگلستان


خاطرات مایسکی- گردآورنده: گابریل گورودتسکی
«خاطرات کسانی که نزدیک افراد مهم بوده‌اند اغلب جذابیت بیشتری دارد، چرا که این افراد مشاهدات دقیق خود را با شایعات بی‌اساس در هم می‌آمیزند. مایسکی به عنوان سفیر شوروی در لندن در دهه 30 میلادی حرف زیادی برای خواندن دارد.»

شهامت اقدام: تاریخچه یک بحران و پیامدهای آن- نوشته بن برنانکی
«تجربیات کامل و واضح رئیس سابق فدرال رزرو در زمان شدیدترین بحران اقتصادی تاریخ در این کتاب آمده است. بر اساس تجربه شخصی، من برنانکی را به عنوان یک فرد صبور در کار می شناسم. وی در این کتاب بدترین بحران مالی و سقوط اقتصادی آمریکا را از زمان رکود بزرگ به بعد شرح می‌دهد.»

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ترندهای سال 2015 توئیتر در یک نگاه