فال روز شنبه 4 اردیبهشت 95


فال و طالع بینی امروز شنبه 4 اردیبهشت 1395 به پیش بینی کائنات

مطالب مرتبط؛ برای مشاهده روی لینک های زیر کلیک کنید

فال روز متولدین فروردین:

امروز احساسات و حس تلاش شما زیاد هستند. هیجان دوستی و کارهای عجیب هم در خون شما است. امروز می توانید با یک رفتار متعادل و تلاش زیاد، خودتان را حسابی در دل اطرافیان جا کنید. احتمالا کودک درون شما رها خواهد بود و اختیار کارهایتان را به دست می گیرد و اتفاقا فرصت های بسیار خوبی هم برایتان رقم خواهد زد. امروز می توانید مدیریت کارها یا برنامه ریزی های خانوادگی را به عهده بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

سحرگه ره روی در سرزمینی***همی گفت این معما با قرینی

که ای صوفی شراب آن گه شود صاف***که در شیشه برآرد اربعینی

تعبیر: معمایی برایتان پیش آمده که لاینحل است برای حل آن به افراد ناباب مراجعه نکنید چراغ امیدتان روشن می شود و شما به جواب معمای خودتان می رسید. فعلاگ با غم هایتان سازش کنید با مشورت به آنچه که می خواهید می رسید. کمی تحمل کنید جواب این معما آنقدر با ارزش هست که به خاطر آن زحمت بکشید.

فال روز شنبه 4 اردیبهشت 95

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز تماس های تلفنی عجیبی با شما گرفته خواهد شد، تلفن هایی که قطع می شوند، کسانی که اشتباه گرفته اند و دوستانی که یادشان نمی آید برای چه زنگ زده اند. در مکالمات خود نهایت دقت را داشته باشید و سعی کنید منظورتان را خوب برسانید، ممکن است از حرف هایتان سوء برداشت شود. دروغ هایی که امروز می گویید برایتان دردسرساز خواهند شد، پس بهتر است سعی کنید به هیچ وجه دروغ نگویید. روی کاری که دلتان می خواهد انجام دهید دقت و تمرکز داشته باشید، امروز افراد زیادی در رسیدن به آن می توانند به شما کمک کنند و دوستان و خانواده از شما حمایت بسیاری خواهند کرد. احساس می کنید در رابطه عاطفی خود دارید خیلی از خودتان مایه می گذارید اما در مقابل آنچه که می خواهید را به دست نمی آورید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

طالع اگر مدد دهد دامنش آورم به کف***گر بکشم زهی طرب ور بکشد زهی شرف

طرف کرم ز کس نبست این دل پرامید من***گر چه سخن همی برد قصه من به هر طرف

تعبیر: فکر می کنی تا حالا عمرت را به هدر داده ای به همه چیز و همه کس شک داری. دلت را پاک کن و برای رضای حق به مردم خوبی کن. کمی حوصله و صبر داشته باش و به همه ی کسانی که خوبی کرده ای جواب خوبی تو را می دهند و اگر هم جفا کنند چیزی از تو کم نمی شود

فال روز شنبه 4 اردیبهشت 95

فال روز متولدین خرداد:

خیلی هیجان زده هستید و هر چه در سرتان می چرخد را می خواهید به زبان بیاورید. اما بد نیست کمی بیشتر روی خود و رفتارتان کنترل داشته باشید. وعده های بیهوده دادن جز اینکه چهره شما را خراب م یکند، نتیجه دیگری ندارد. سعی کنید به جای زیاد حرف زدن، حرف های دیگران را بشنوید. اگر خیلی دوست دارید خودتان را توصیف کنید، با کمی سیاست این کار را انجام دهید. لازم نیست همه در مورد همه چیز شما بدانند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

روی بنمای و وجود خودم از یاد ببر***خرمن سوختگان را همه گو باد ببر

ما چو دادیم دل و دیده به طوفان بلا***گو بیا سیل غم و خانه ز بنیاد ببر

تعبیر: برای رهایی از غم خودتان را به هر آب و آتشی می زنید، جگر سوخته ای دارید که حتی با آب یک رودخانه هم خنک نمی شود. حاضر هستید همه ی مشقات را به جان بخرید به شرط اینکه به دولت و بخت خودتان برسید. به قول معروف تا کار نکنید مزدی هم دریافت نمی کنید پس تلاش کنید تا زمانی که جان در بدن دارید.

فال روز شنبه 4 اردیبهشت 95

فال روز متولدین تیر:

شما باید کارها و فعالیت های تازه ای را ﺁغاز کنید، فرصت ها و اتفاقات تازه ای برایتان پیش می ﺁید که چشم شما را بیشتر به روی دنیا باز می کند. مراقب باشید زیرا نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما می شود. هر پیش ﺁمد یا اتفاقی برایتان رخ می دهد نباید راه شما را عوض کند، در زندگی تان پیگیر باشید. اینقدر به مسائل با دیدی منفی ننگرید، زیرا باعث می شود که به سلامتی شما ﺁسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما

تعبیر:  راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

فال روز شنبه 4 اردیبهشت 95

 فال روز متولدین مرداد:

شما می توانید بی آنکه دیگران را ناراحت کنید و یا شخصی از خود راضی جلوه کنید تواناییها و موفقیت هایتان را به همه نشان بدهید، این خاصیت شماست. این هفته پیشرفتتان به آن راحتی که دلتان می خواهد نخواهد بود و باید برای رسیدن به خواسته هایتان سخت تلاش کنید. امروز تمام روز لبخند به لب داشته باشید، این کار می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. اگر در جستجوی کار هستید دهه آخر خرداد می تواند برای شما بسیار خوب باشد، از الان رزومه خود را به روز رسانی و تقویت کنید. اگر حرفی دارید که باید با عشقتان در میان بگذارید خوب فکر کنید و کلمه هایتان را به دقت انتخاب کنید تا بعدا پشیمان نشوید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

گلبرگ را ز سنبل مشکین نقاب کن***یعنی که رخ بپوش و جهانی خراب کن

بفشان عرق ز چهره و اطراف باغ را***چون شیشه های دیده ما پرگلاب کن

تعبیر: همگان مجذوب شما می شوند و تو کسی هستی که از حسن و خوبی کم نداری. چشمهایت همه را افسون می کند و بدون هیچ کلامی با همه حرف می زند. پیمانی که بسته ای بسیار مبارک و فرخنده است روزگارت روز به روز بهتر می شود. لطف و محبت کسی دائم شامل حالت می شود. به آرزویت می رسی و جوانتر می شوی.

فال روز شنبه 4 اردیبهشت 95

فال روز متولدین شهریور:

امروز شاید با مردمی روبه رو شوید که شما را انسانی کاملا سطحی خطاب می کنند! اما آنهایی که واقعا شما را می شناسند و به اندازه کافی با شما معاشرت داشته اند، به خوبی می دانند که این طور نیست و اتفاقا دیدگاه های خوب شما در مسایل مختلف را تحسین می کنند. از امروز مسیر تازه ای را در زندگی خود آغاز کنید: اینکه بیشتر به درون و خواسته های قلبی خود توجه داشته باشید و همه جوانب روحی خود را آنالیز کنید. مطمئن باشید این تفکرات معنوی، به کلی مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

نسیم باد صبا دوشم آگهی آورد***که روز محنت و غم رو به کوتهی آورد

به مطربان صبوحی دهیم جامه چاک***بدین نوید که باد سحرگهی آورد

تعبیر: نوید فتح و پیروزی خیلی زود به شما داده می شود و آنقدر خوشحال می شوید مثل اینکه بهشت و یک حوری به شما بخشیده اند. بخت با شماست و این بخاطر سجده در مقابل معبود الهی می باشد همیشه از خدا اطاعت کنید تا به پادشاهی برسید

فال روز شنبه 4 اردیبهشت 95

فال روز متولدین مهر:

امروز بیش از هر زمان دیگری توانایی انجام کار گروهی را خواهید داشت. انگیزه شما رویاهای دیگران را برای آنها زنده کرده و شوق و همکاری آنها کار شما را بسیار راحت خواهد کرد. اگر در کار خود تنها هستید اکنون بهترین فرصت برای شروع کارهای تیمی است. بحث با دوستان و همکاران درباره تجارت در آینده شما را به خود مشغول خواهد کرد. توجه زیادی که به جزئیات می کنید در آینده به شما کمک زیادی می کند. هر پروژه جدیدی را که شروع کنید به موفقیت خواهد رسید، اصلا نگران شکست نباشید. اگر مجرد و به دنبال عشق هستید به یاد داشته باشید که به کسانی که فکر می کنید شبیه به شما نیستند و به هم نمی خورید فرصت بدهید. تا امتحان نکنید نخواهید دانست چه پیش خواهد آمد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

روزه یک سو شد و عید آمد و دل ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر: خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست.

فال روز شنبه 4 اردیبهشت 95

فال روز متولدین آبان:

اگر امروز بخواهید ایده هایتان را بر


ویدیو مرتبط :
نطق ۱۸ : جلسه علنی روز سه شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹