پیش‌بینی ترافیک سنگین برای جاده‌های کرمانشاه طی امشب و فردا


رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ترافیک سنگین مسیر ایلام - حمیل - اسلام آبادغرب و نیز مسیر اسلام آبادغرب - کرمانشاه - همدان در پی آغاز موج اصلی بازگشت زوار اربعین به کشور خبر داد.

سرهنگ محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کرمانشاه، با اشاره به آغاز موج بازگشت زائرین اربعین از سه روز پیش، اظهار کرد: از امشب(12 آذر) در پی اتمام مراسم اربعین در کربلا، با موج اصلی بازگشت زوار مواجه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در محور ایلام - حمیل - اسلام آبادغرب نیمه سنگین است، افزود: قطعا از امشب و فردا در پی افزایش موج بازگشت زوار ترافیک در این مسیر سنگین خواهد بود.

مرادی، ترافیک محور اسلام آباد غرب - کرمانشاه - همدان را هم در حال حاضر پرحجم، متراکم و روان توصیف کرد و افزود: طی امشب و فردا برای این محور نیز ترافیک سنگین را پیش‌بینی می‌کنیم.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به افزایش چهار تا پنج برابری حجم ترافیک جاده‌های استان در مسیر رفت زوار اربعین، پیش بینی کرد: این حجم ترافیک با موج بازگشت یکباره زائرین به کشور به حدود هفت تا هشت برابر شرایط عادی برسد.

وی در همین راستا از تمامی رانندگان خواست تا به طور جد رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته و به هیچ عنوان در زمان خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند و حتما در موکب‌های مسیر استراحت کنند. همچنین با توجه به سنگینی ترافیک جاده‌های استان از امشب، از رانندگان می‌خواهیم تا فاصله طولی را رعایت کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا همه زوار بتوانند به سلامت به مقصد برسند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال با تجربه‌ای که همه عوامل از اربعین سال گذشته به دست آورده‌اند تسلط و نظارت بر تردد زوار بیشتر بوده است، گفت: خوشبختانه این امر موجب شد تا اربعین امسال تا این لحظه کاهش تصادفات را نسبت به اربعین سال گذشته داشته باشیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
(ترافیک سنگین در جاده سراوان رشت)6