سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازی Smite امروز رسما بر روی ایکس‎باکس وان عرضه شد


در ساعات ابتدایی امروز، استودیو های-رِز، توسعه‎دهنده بازی Smite، اعلام کرد که قرار است این بازی امروز برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت عرضه شود. با اطلاعات بیشتر در ادامه با زومجی همراه شوید.

Smite بازی‎ای در سبک free-to-play MOBA (مخفف Multiplayer Online Battle Arena به معنای نبرد آنلاین چندنفره) است که مضمون آن اکشن سوم شخص است. بعد از عرضه بسیار موفق نسخه آزمایشی، بالاخره زمان آن فرا رسیده تا نسخه اصلی بازی روانه بازار شود. این بازی موفق شد فقط درنسخه‎های آلفا و آزمایشی، در حدود ۱ میلیون طرفدار جذب کند. حال تمامی کاربران گُلد شبکه ایکس‎باکس لایو می‎توانند بازی را دانلود کرده، اجرا کنند و لحظات جذابی را پای نمایشگر بگذرانند.

تاد هریس، بنیان‎گذار استودیو های-رِز، در بیانیه‎ای با اشاره به تعداد کثیر طرفداران نسخه آزمایشی  و آلفای بازی گفت:

با جلب توجه بیش از ۱ میلیون طرفدار در نسخه آزمایشی بازی، طبیعتا زمان آن فرارسیده که دوست‎داران این بازی به نسخه اصلی آن دسترسی داشته باشند. اگر نگاهی به تاریخچه بازی‎های هم‎سبکِ Smite بیاندازیم، می‎بینیم که آن‎ها بیشتر بر روی پلتفرم پی‎سی عرضه شده‎اند؛ اما گیم پلی اکشن Smite واقعا با کنترلر ایکس‎باکس وان هماهنگ و سازگار شده است. با بازدید طوفانی که از سوی طرفداران در نسخه آزمایشی بازی دیدیم، مطمئن هستیم که این هنوز آغاز ماجرا برای عرضه بازی‎های سبک MOBA بر روی کنسول‎ها است.

درواقع، اولین دوره مسابقات Smite بر روی ایکس‎باکس وان در جریان برگزاری فینال مسابقات Major League Gaming World طی روزهای ۲۴ تا ۲۶ مهرماه (۱۶ الی ۱۸ اکتبر ۲۰۱۵) در نیو اورلاز واقع در ایالت لویزیانا برگزار خواهد شد. تیم‎های مختلف در این مسابقه برای دستیابی به جایزه ۲۵ هزار دلاری با هم رقابت خواهند کرد. این مسابقات شامل ۶-۸ تیم می‎شود که برنده، علاوه بر دریافت جایزه ۲۵ هزار دلاری، مجوز ورود به مسابقات قهرمانی Smite، که از هفدهم تا بیستم دی‎ ماه سال جاری (هفتم تا دهم ژانویه ۲۰۱۶) برگزار می‎شود را هم دریافت خواهد کرد. لازم به ذکر است که این مسابقات جهانی در ایالت جورجیا برگزار خواهد شد. 

فروشگاه داخلی موجود در خود بازی Smite، کاربران را قادر می‎سازد تا خدایان جدید، اسکین‎های تازه و چیزهای دیگری را برای بازی تهیه کنند. بازیکنان همچنین می‎توانند تا روز ۳۱ آگوست سال جاری مجموعه Founder این بازی را با قیمت ۳۰ دلار از فروشگاه رسمی ایکس‎باکس تهیه کنند. این مجموعه هم شامل آیتم‎های جذابی خواهد بود که لذت تجربه بازی را دوچندان می‎کنند. 

به یاد داشته باشید که اگر هنوز هم برای تهیه این بازی اقدام نکرده‎اید، فرصتی را از دست نداده‎اید! چراکه بازی کاملا رایگان است و از هم‎اکنون می‎توانید آن را تهیه کرده و به تجربه آن بپردازید.

نظر شما در این‎باره چیست؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: بخش خبرگزاری وب‎سایت ایکس‎باکس


ویدیو مرتبط :
ایکس باکس وان جدید با ویندوز 10 عرضه می شود