قیمت ساعت هوشمند تگ هوئر ۱۵٫۰۰۰ دلار تعیین شد


کمپانی ساعت سازی سوئیسی تگ هوئر وعده داده تا ساعت هوشمند خود را امروز در آمریکا معرفی کند. حال اطلاعاتی در خصوص قیمت Carrera Connected، ساعت هوشمند تگ هوئر منتشر شده است.

 ژان کلاد بایور، مدیرعامل کمپانی تگ هوئر تایید کرده که ساعت هوشمند تگ هوئر با برچسب قیمت ۱۵٫۰۰۰ دلاری روانه‌ی بازار شده است. وی با تایید بر این موضوع، شایعات پیشین مطرح شده در خصوص قیمت ۱۸٫۰۰۰ دلاری این ساعت را رد کرده است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط مدیرعامل این کمپانی، کاررا کانکتد قابلیت‌هایی نظیر اپل واچ را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. ژان کلاد بایور روی این موضوع تاکید کرده که با وجود مشابه بودن قابلیت‌های ساعت‌‌هوشمند این کمپانی با آنچه که اپل روانه‌ی بازار کرده، کاررا کانکتد یک محصول سطح بالا بوده و به عنوان یک ساعت هوشمند لوکس، مشتریان مخصوص این کمپانی را هدف گرفته است. وی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما اپل نیستیم، یک برند ساعت‌سازی هستیم. من همکارانم را از گفتن این موضوع که اپل رقیب ما است، منع کرده‌ام.

همچون بسیاری از ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، کاررا کانکتد را می‌توان با استفاده از بی‌سیم با گوشی‌های هوشمند ارتباط داد تا بتوان از این طریق شمار دیگری از قابلیت‌های این ساعت‌هوشمند را مورد استفاده قرار داد. باید به این موضوع اشاره کرد که این ساعت هوشمند تیتانیومی است. هرچند بایور اشاره‌ای به جزئیات ساعت هوشمند مورد نظر نکرده، اما شماری از قابلیت‌ها نظیر شمارش قدم‌های کاربر، ضربان سنج و تغییر ظاهر ساعت هوشمند از جمله‌ی امکانات موجود در این محصول است.

تگ هوئر این ساعت هوشمند را با همکاری گوگل و اینتل توسعه داده است. کاررا کانکتد از ساعت ۱۷:۰۰ امروز به وقت نیویورک به فروش خواهد رسید. کمپانی تگ هوئر ۱۰۰۰ دستگاه از این ساعت هوشمند را در نیویورک به فروش خواهد رساند. سه روز پس از معرفی این ساعت در نیویورک، اروپایی‌ها شاهد رونمایی محصول جدید تگ هوئر خواهند بود.


ویدیو مرتبط :
ساعت هوشمند کوالکام، Toq از ۱۱ آذر با قیمت ۳۴۹ دلار به فروش-