ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حمله بی‌سابقه رحمتی به مظلومی در حمایت از کی‌روش!


حمله بی‌سابقه رحمتی به مظلومی در حمایت از کی‌روش!بانک ورزش/ قرعه‌کشی مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا برگزار شد و ایران حریفانش را برای رسیدن به مسابقات روسیه شناخت. به این ترتیب تیم ملی کشورمان باید با تیم‌های کره‌جنوبی، ازبکستان، چین، قطر و سوریه مصاف بدهد تا در نهایت دو تیم برتر گروه به جام جهانی برسند و تیم سوم شانش را برای بازی‌های پلی‌آف قاره‌ای و بین قاره‌ای آزمایش کند. در دو روز گذشته بسیاری از هواداران فوتبال در ایران مدعی شده‌اند قرعه تیم کشورمان در این مرحله بسیار ساده رقم خورده و بخت و اقبال فرصت خوبی برای صعود در اختیار شاگردان کی‌روش قرار داده است. نکته جالب اینجاست که قرعه امسال ما شباهت بسیار زیادی به قرعه چهار سال قبل دارد. در آن زمان گروه‌ها با یک تیم کمتر تشکیل می‌شدند و البته تیم کشورمان باز هم با سه تیم از رقبای فعلی‌اش همگروه شده بود. کره، ازبکستان و قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی برزیل حریف ما بودند که در نهایت بالاتر از همه آنها موفق به صعود شدیم. طبعا در آن زمان هم واکنش‌ها به قرعه ایران این بود که شاگردان کی‌روش خوش‌شانس بوده‌اند و تیم ملی وضع مناسبی برای بالا رفتن از این گروه دارد.
کی‌روش از من هم خوش‌شانس‌تر است!
مظلومی چهار سال پیش هم مثل حالا سرمربی استقلال بود. او بعد از قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی، مصاحبه‌ای انجام داد که تا مدتها بازتاب داشت. مظلومی که در نشست خبری پیش از بازی با راه‌آهن حاضر شده بود، در مورد قرعه آسان ایران گفت: «با توجه به گروه‌بندی انجام شده، از حالا صعود تیم ملی ایران به جام جهانی2014 را تبریک می‌گویم! اگر قرار است این تیم‌ها را هم نبریم بهتر است به جام جهانی نرویم. البته کی‌روش خیلی خوش‌شانس است. برخلاف اینکه همه به من می‌گویند من خوش‌شانس هستم اما کی‌روش خوش‌شانس‌تر است.»
وقتی رحمتی قاطی کرد
حرف‌های مظلومی در آن زمان واکنش‌های منفی فراوانی را به همراه آورد و خیلی‌ها او را به جوسازی علیه تیم ملی متهم کردند. با این حال شاید برای‌تان جالب باشد که یکی از تندترین عکس‌العمل‌ها را مهدی رحمتی نشان داد. کاپیتان استقلال که در آن زمان دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و از حامیان کی‌روش به شمار می‌رفت، در مصاحبه‌ای به مظلومی طعنه زد و گفت گروه ایران اصلا هم آسان نیست: «گروه خوب و بد نداریم. همه چیز بستگی به خودمان دارد. حالا یک سری از دوستان می‌خواهند کار ما را کوچک جلوه بدهند. می‌خواهند بگویند تیم ملی رفت به جام جهانی و می‌آیند تبریک می‌گویند. ولی اصلا این حرف‌ها نیست!»

منبع: بانک ورزش


ویدیو مرتبط :
حمایت برومندازسیدمهدی رحمتی